Bir bayram öncesi köhne vakitleri güncelleyen yoluna kül serpilmiş kaderin gelincik kırmızısı duâsıyım.
Aklına güve kaçmış temennisi huzur olan gül diplerine özlemini itina ile gömen uçuk güneş sarısı ağır gülüşlü gelecek yolcusuyum.
Geçmişin bitmeyen yolları ve engelli güzergahın alnında ecel sırları kırklayan yorgun yüzüyüm.
Ben elleri sarsılmış kâlbinde kırık sevinçler öksüz şekerleriyle avunan eksiği sabra denkleyip gülümseyen annesinin hayali cennet beklemenin kor hâliyim ki ben yine a n n e s i z bir bayram öncesiyim.. ....
Seninle sevdim sensizliği de öpüyorum toprağından, kutlu olsun bayramın anne..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uçuk güneş sarısı vakitlerden.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uçuk güneş sarısı vakitlerden.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bırak gözlerinden kavuşmak aksın. Kanatarak yaz içinde ne varsa, her gün düşerek dizini kanatıp annesine muhtaç olan çocuk ol sen yine de. her satıra 'anne' lafzı düşürdüğün şu zaman dilimi bunca insandan göç eden duaların kabul vakti olur inşAllah.. ve şefkat hiç ummadığın anda rabbimden gelir.Zirâ o işiten ve bilendir. kim dokunsa, kim değse acıyan eğreti yüreğinin üstüne örüp salma saçlarını. Aç avuçlarını aminlerinle haşır neşir olsun duâlarımız. Şimdiye kadar öldü sandığın annenin alemi ile aramızda sisten bir duvar var sadece. Oranın yolcuları olarak kuşanalım gayretimizi, bütün sitemleri atalım dilimizden, heybemize bolca iyikiler serpiştirelim. Sisten duvar var dedik var da; kaç mesafe eder ki sabır? bu cümlede bile duâ merhem oluyor yaralarımıza.
duyduğu sensin, dokunduğu yüreğin bu aşikâr, duan yoldaşı olur ve inşirâh ferahlığı verir inşAllah.
"Hastaların duasını alınız; onların duası makbuldür." (İbni Mâce, Cenâiz: 1; Deylemî, Müsnedü'l-Firdevs, I/280) İyileşinceye kadar hastanın duâsı kabul olunurmuş sevgili Nâr, bu bir hadis ve şu hasta halimin ve aciz dilimin duâsındasın hep bil isterim.
Hayırlı bayramların olur inşAllah. Sevgimlesin.
zeynn tarafından 6/25/2017 11:07:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
bazen bir kırık kanata konar bazen bir taşın içindeki o derin yalnızlığa her nereye konarsa konsun, ruhunda iyileştirici bir hüzün mülteci bir çocuğun çıplak ayakları gibi, gezer durur gezer durur kainatın kendi kanunları adım adım dimdik bir arayışın en gizemli odalarında bazen de bir anne kalbine dokunur buzdan bir musalla gelir yanaşır topuklarımıza çok erken üşür çocuk kalbimiz -bir daha hiç bir bayram ısıtamaz o yüreği
şiirin kendi içindeki kurgu ve ahenk; akan bir ırmağın kayaların saçlarını okşayışı gibiydi özellikle final hafif gibi dursa da çelik bir pençeye kadife eldiven giydirilmiş gibiydi..
insan neden en çok aneye ihtiyaç duyar ve hata muhtaç durumdadır eğer ki insan anlaşılmıyorsa dahada çok anne ihtiyacını duyar ki çünkü en iyi anne anlar insanı ve bilir içini bu nedenledir hep anneye gideriz işler yolunda olmadığında
çok güzeldi Nar selam ve saygımla iyi Bayram'lar dilerim
Duygu yüklü, ustalıkla yazılmış müstesna bir serbest... Annenizin ve de ahirete intikal etmiş tüm sevdiklerinizin mekanları cennet olsun... BAYRAMINIZ BAYRAM OLSUN. TEBRİKLERE, SELAM VE SAYGILARIMLA...
Aklına güve kaçmış temennisi huzur olan gül diplerine özlemini itina ile gömen uçuk güneş sarısı ağır gülüşlü gelecek yolcusuyum. HARİKASINIZ ŞAİREM GÜZEL BİR AKIŞLA HİSSETİRDİNİZ BİZE HİSSETTİKLERİNİZİ...
Taktirlerimle kutlarım…
………………………………. Saygı ve Selamlar…