Hayat gibi bir gecenin, gündüzünden geliyorum. gün doğmuş bir sabahın, fırtınasına maruz kalmış yaprakların, kalp yangınlarında yüzerken ! soğuk rüzgarlar eser, Yeryüzünün olmadığın mecralarında.
Zamanın yine gülemediği, Neşenin yine de yüzümü güldürmeye çalıştığı, Neticesi merak edilen bir filmin, Baş kahramanının kalbimi bırakmadığı, Beni sevdiğin zamanların, lodosunda nefes alırım...
Sen beni ararken dünyanın kayıplarında, Arızalı bir televizyonun kesik kesik gösterdiği, 70`lerden kalma ama bir o kadar retro, Kadim fakat bugün bile bakıldığında, Hd bir fotoğraf karesi gibi.
Bir bütünün zamanı Bozuk bir el yazısıyla Anlamı derinlemesine derin Bir hitaba sesleniyor seda Sonrası şöyle bilinmekte Bir dün`ün içinde bugün Bugünden arda kalan Bugünün içinde dün Kördüğüm misali ki, İlk dün`ki gibi hep yek bugün...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADİM BİR SEVDADIR KENDİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADİM BİR SEVDADIR KENDİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir anlatım hoş bir şiir.
Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Selamlar saygilar.