GÖZ YAŞIMIN ADI HASRET *************************************** Bu akşamların olmasını hiç mi hiç istemiyorum.. Ev hapsine hüküm giymiş mahkum gibi hissediyorum kendimi. Yatsan yatılmıyor. Uyusan geceler zindan sabah olmuyor.
Duvarlar üzerime üzerime geliyor sanki.. Kalkıp volta atasım var özgürlüğe susamış mahkumlar gibi..
Ne bir ses.. Ne de sıcak bir nefes var. Mevsim yaz.. Ama geceler sanki ayaz.. Hava bulanık..yüreğim yanık.. Sevgiye açım ben yüreğine muhtacım.
Ne arayan oldu bugün, Nede bir soran.. Ellerim yine kaldı sensiz, Odam ise sessiz. Sessizligi gök gürültüsü bozarken, Şimşeğin çakışıyla aydınlanıyor odam. İşte o zaman gözlerin geliyor gözlerimin önüne. Veeee dalıyor gözlerim gözlerinin derinliğine..
Ben hayaller ötesini yaşarken, minarelerden insanin ruhunu okşayan ezanlar okunmaya başlar. Başlar da uykusuz gözlerden dökülür yaşlar. Sağ gözümdeki yaşın adını hasret, Sol gözümde kinin adini özlem koydum. Yaşlar yere değil damla damla yüreğime düşerken, Gönlüm hep seni ariyor, neredesin sen türküsü dökülür dudaklarimdan. Özledim seni Neredesiiiiiin seeen. *********************************************************************** Ali Aktaş 09 Haziran 2017 Manisa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZYAŞIMIN ADI HASRET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZYAŞIMIN ADI HASRET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şahane bir anlatım...
......................................... Saygı ve selamlar..