Hasretin kazanında, sular gibi kaynarken Hasretlik dize geldi, kazandım’ da savaşı Hasretin yollarında, gecegündüz ağlarken Kazandım savaşı’ da oldum gönül yoldaşı.
Mutluluk koştu geldi, kazandım’ da savaşı Kalbime sevgi doldu, zorla gelmiş sevinçten Yapıştım mutluluğa, düşünmeden yürekten Gönlümde güller açtı, oldum gönül yoldaşı.
Tadarken hayatımda, kadeh, kadeh hayatı Müptela oluverdim, huzur veren yaşama Hayatın kucağında, düşsem ben’ de çukura Çıkmayı öğrendim de, oldum insan sarrafı.
Hasretin mutluluğu yüzlerimde yansırken İçimde huzur buldum, güldü asık yüzlerim Yıllarca hasret çekmiş, tutmaz olan ellerim Bir anda tutar oldu, güler oldum yeniden.
Huzura giden yolu buldum ben de sonunda Başıma taş’ da vursa, üzmez oldum kimseyi Kalbime danışmadan, içindeki sevgiyi Yararım olsun dedim, serdim dostun yoluna.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Huzura giden yol şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Huzura giden yol şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize ve gönlünüze sağlık mutluluklar cümlenize sunulur…
………………………….. Saygı ve Selamlar.