babanı çok severdin hani tanrı olmasa dizlerine secde edecek kadar..taparcasına öve öve anlatamaz yer yetmeyince göğe sığdırmaya çalışırdın ellerinle
baban çok döverdi anneni sudan sebep bulamadığında kıldan onu bulamadığında tüyden hızını alamadığında senden çıkarırdı hırsını o an ayakları altındaysan
sonra kapıyı çarpar ökçesine bastığı ayakkabıları terlik gibi giydikten sonra homurdana homurdana kahvede alırdı soluğunu
korkardım sesler kesilecek birden diye biriniz ölüp diğeriniz bayılacak diye başucunda neyse ki çığlığınızı ağlamanız takip eder ardından inlemeniz gelirdi sizi izlediğim perde aralığına
baban gibi sevecektim seni günde üç öğün yemek beş posta dayak
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
böğürtlen karası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
böğürtlen karası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşke istisnalar kaideyi bozabilse.. en başta oğlunuzun ve sizin adına sevindim.. muhtemelen bu olumsuz örneğin yaşama geçmesine mani olan pozitif katkınız olmuştur diye düşünüyorum.
inan bana başka şeylere vurgu yapıp bilinç artsın istedim.. ama düz okuyunca,, hele ki son bölümü üstten ayırıp bakıldığında sanki şiddet özentisi içindeymişim gibi istenmedik bir algıya yol açabilir..
kız çocuklarının babalarına olan masum düşkünlüğü bilindik bir durum.. lakin koca bir ömre sirayet eden çalkantılı bir yaşamın da temel sebeplerinden biridir..
elbette hayır.. kısmen çocukluk anısı kısmen de olumsuz da olsa çocukların yaşadıkları aile bireylerini örnek alması.. yani şiddetin her çeşidine şiddetle karşı olan biriyim.
Ee çocuk da gördüğünü yapacak.
Allah'a şükür benim oğlum babasını örnek almadı :)