boş boşuna fitneye uyup da çekersen küreğin bir karınca adımı dahi gidemezsin ne bir dirhem mazin kalır ne de bir atin
hırs kalkanı iyiliği hoş gösteremez ki selametin yolu müşavereden zar zor geçmişken engin ruhların aydınlık varı ahvalinden yumuşarken hırçın mı hırçın ortamlar peki biz o kadar mı naçarız her bir halimiz ilen her girilmek istenen kapı bir ateş çemberi gibi sanki beyinlerde her gün başka bir oyun kurulur güvensizlik içinde ki hayat kişiye nasıl hoş gelebilir ki yaşamın bu kaypak basamaklarında bunca haksızlık ve adaletsizlikler de varken herkes her an muannit kaldıkça birbiri ilen
daima da hep biz mi en gaddar olguları taşıyacağız şu kara bahtlı ve nasırlı sırtımız ilen veya hiç yoktan şehitlik şerbeti mi içeceğiz hep ölüme beş kala konumda durmak zorunda mıyız? veya ilelebet kadersiz miyiz? ne vakit bir antrakt verir ki bunca ihanetler hiç mi hiç vicdan taşınmazlar hiç mi halden anlamaz ki usu Çıfıt’ın yoksa hep hırgürle mi karşılaşacağız tüm değerlerden aslı koparılmış bu alemimiz ilen
bir sabi daha gömülecek diye her an mezar başında mı kalacağız çaresizliğe boğulup da ağlamakta niye yoksa hep şamar talimgahı mıyız biz
şakayla karışık sinsice hep ihanet kaynatılıyor yüreklere siğil havsalam almaz ki bunca fitneliği dönmeliğe bulaşık şekil görüntü aynı da bu yol o yol değil
ne diyebilirim ki tuzaklar devasa kurgulanmış masa başında tümüne satılık esbaplar giydirilmiş dönmelerin alem-i cihan sinsi sinsi çevirmiş vatanı bizse uyumak da saçmalıklarımızda korlara düşüş de mazimiz kahpelik vurgunu oluveriyor ne vakit ki bir tan doğuşunda umutlansam hainin dölleri dolanıyor çıplak ayaklarıma iblisin elleri hep şu nasipsiz ömrümüzdeler ciğerlerimiz patlatırcasına nankörler yük yüklüyor bari bir kez de olsa suçlu olsaydı ya kahpece öldürülenler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Ne diyebilirim ki… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Ne diyebilirim ki… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekler mühürlü, gözler kör, kulaklar sağır. Zalimlerin özelliği bu. Bu vahşetler karşısında içimiz yanıyor, ama vicdansızlara gücümüz yetmiyor. Diliyoruz ki yüce Allah Firavunla gösterdiği ibreti alemi bu firavunlarla da göstersin. Tebrik ediyorum. Selam ve saygılar.
Günaydınlar.....İnanın bu gibi hallerden bende dertliyim.Duyarsız ve hırs elinde boğulan insanların, umursamaz tavırları üzer beni bazen.Ne olursa da bizim gibi hüzünlü kırılgan duyarlı kişilere oluyor.Çok manidar ,kapsamlı ve duygu yüklü bir şiir olmuşYüreginize saglık...Selamlar
Bazı fotoğraflar vardır...öyle çok şey anlatır ki. Acıyı görür insan öyle fotoğraflarda,insanların gözlerindeki korkuyu,umutsuzluğu hatta korkudan deli gibi çarpan kalp atışlarını bile. En acısı da Azap üstadım masum çocukların gözlerinde görmektir o korkuyu,o zaman işte göz yaşlarına hakim olamıyor insan. İşte şiir üstündeki fotoğraf da böyle bir fotoğraf.Şiir zaten gerçeklerle dolu ve çok da anlamlı.Kahpece,kalleşçe öldürülen insanlara üzülmemek mümkün değil. Tuzaklar bitmez Azap üstadım insanlarda bu kadar hırs bu kadar bencillik, bu kadar aç gözlülük ve kazanma hırsı oldukça bitmez.Allah tüm insanlığın sonunu hayır etsin inşallah.
Duyarlı yüreğinizden çok güzel bir şiir okuduk,emeğinize sağlık.
sevgili ü stat emperyaller masa başında yazarlar biz fiğüran oluruz.cahillik sürdükçe olayları tahlil de güçtür. senle benle üç-beş kişiyle önlenmesi de mümkün değil. yazmak lazım tabi tıpkı sizin gibi.yüreğiniz fark ettikçe yanındayız.
Sevgili dost, felaketler kendiliğinden oluşmaz. Muhakkakki, insanların kusurları ve Kabahatleri ile kaim olmaktadır. Bu anlamda da güzel bir şiir. Kutlarım sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
her zaman demindedir yürek de kalem de bu anlamda sizi okumak adına mutlu tüm şiir sever dostlar keza öğrenmek de duyumsamak da her daim etkin kalemlerin marifetidir. kutluyorum değerli üstadımı. her daim saygılarımla...
dünyanın düzenini kuranlar her daim kendilerinden olmayanları insan yerine koymamışlardır. onlar üstün insan olduklarını sanarlar. Akıllı olmadıkça aynı durumlara düşmek kaçınılmazdır. Rabbim fırsat vermesin düşündüren derin bir şiir duyarlı kalemi tebrik ederim
Dilin lal olduğu ve kelimelerin kifayetsiz kaldığı Bir durumun paranomasıydı şiir Kın ve nefret hiç bir hayır getirmez insana Eninde sonunda Rabbim cezasını verir böylesi insanların Her gecenin bir sabahı, her şerrin sonunda bir hsyır vardır hoşça kalın
Galiba bizim saflığımız, zalimden adalet beklemekte. Adeta bir resim gibi tasvir etmişsiniz hocam müslümanlığın cehaletini, ahmaklığını, ki bunlarla nasıl müslüman olunursa. Bir memleketi ele geçirmenin en sinsice yollu milleti cahilleştirip zalimleri kral yapmaktır. Gönül sesiniz hiç susmasın hocam.Selam ve saygılar...
ne diyebilirim ki tuzaklar devasa kurgulanmış masa başında tümüne satılık esbaplar giydirilmiş dönmelerin alem-i cihan sinsi sinsi çevirmiş vatanı bizse uyumak da saçmalıklarımızda korlara düşüş de mazimiz kahpelik vurgunu oluveriyor ne vakit ki bir tan doğuşunda umutlansam hainin dölleri dolanıyor çıplak ayaklarıma iblisin elleri hep şu nasipsiz ömrümüzdeler ciğerlerimiz patlatırcasına nankörler yük yüklüyor bari bir kez de olsa suçlu olsaydı ya kahpece öldürülenler...
Üstadım bu muhteşem şiirinizi okudukça içim acıdı adeta.baştan sona dosdoğru acı gerçekleri öylesine güzel yazmış ki kaleminiz,sizi can-ı gönülden tebrik ediyorum.umarım ve dilerim ki bu hain planlarının ve tuzaklarının içine tez zamanda kendileri düşer ve ülkemiz ve tüm insalar artık feraha kavuşur inşallah. selam ve saygılarımla...
Her dizesinde okuyanını anlam derinliğiyle cezbedip hayli düşündüren,yine içi oldukca dolu,okunması heyacan verici,övgüye şayan güzel bir şiir. Değerli Üstadımı yürekten kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
ne diyebilirim ki tuzaklar devasa kurgulanmış masa başında tümüne satılık esbaplar giydirilmiş dönmelerin alem-i cihan sinsi sinsi çevirmiş vatanı bizse uyumak da saçmalıklarımızda korlara düşüş de mazimiz kahpelik vurgunu oluveriyor ne vakit ki bir tan doğuşunda umutlansam hainin dölleri dolanıyor çıplak ayaklarıma iblisin elleri hep şu nasipsiz ömrümüzdeler ciğerlerimiz patlatırcasına nankörler yük yüklüyor bari bir kez de olsa suçlu olsaydı ya kahpece öldürülenler...
ÇOK ANLAMLI VE GÜZEL BİR ŞİİRDİ HOCAM KUTLARIM SAYGI VE SELAMLAR
Sözün bittiği dehşet verici durumları çok iyi ifade etmişsiniz usta. Halen vahşilerin olduğu bir dünyada yaşamak çok acı verici. Duyarlı kalemi tebrik eder, saygılar sunarım...