senli çok çileler çektim karanlık her bir gecede dertlerim kötü depreşti çıldırdım nispetler-inden ne bir çare bulabildim ne bir halt gördük bade de iç ve dış pislik kaplamış kir düşer esbaplarından
ben geceden seni sordum alıp verip aklı yordum düşüm almadı sabahı sanki de bakar bir kördüm gece benden çok çekti çok hep başına çorap ördüm fitne kaynar uslarında illallah adaplarından
gelirde geçer yangınlık akılda iz bile kalmaz ha varsın ha da yoksundur ilgi olmazsa kalp dolmaz ne ektin ki ne biçesin sevgisiz bir aşkta olmaz ikircikli hallerinle bıktım sinsi çaplarından
boşa boşalttım dolmadı dolu yüzüne bakmadı gönlümün demini kurdum sevi vuslatı takmadı yalan dolan dolu nefsin içimde ateş yakmadı gönlümü serdim kapına öz bitti hicaplarından
ne etsem ne eylesem boş içmeden de oldum sarhoş şu halime bir bak da gör benliğimle oldum berduş ne bir yola gelirsin sen ne laf anlarsın be kardeş işin gücün boşboğazlık çok çektim hitaplarından…
güç bitti ömür tükendi sen gelemedin imana kısmette gitmekte varmış gemi dayandı limana ki hakka havale ettim teslim aldı seni mana arkamda gözüm kalmadı nefretin icaplarından…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Senli çok çileler çektim… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Senli çok çileler çektim… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslında bulup bulacağımız huzur yine sevgide tecelli eden bir sunum iken bizler bir o kadar kendimizi sunarken evrene aslında bize sunulandan fazlası iken severek yüceldiğimiz ve sevdaya dair her ögeyi de içselleştirdiğimiz. kutluyorum etkin kaleminizi üstadım. selam ve saygılarımla dost yüreğinize...
güç bitti ömür tükendi sen gelemedin imana kısmette gitmekte varmış gemi dayandı limana ki hakka havale ettim teslim aldı seni mana arkamda gözüm kalmadı nefretin icaplarından…
Yüreğinize sağlık değerli Üstadım. Kaleminiz daim olsun.
"güç bitti ömür tükendi sen gelemedin imana kısmette gitmekte varmış gemi dayandı limana ki hakka havale ettim teslim aldı seni mana arkamda gözüm kalmadı nefretin icaplarından… "
(11.05.2017) AZAP…
Hüzün ve sitem yansımış mısralara usta. Tebrik eder, saygılar sunarım...
boşa boşalttım dolmadı dolu yüzüne bakmadı gönlümün demini kurdum sevi vuslatı takmadı yalan dolan dolu nefsin içimde ateş yakmadı gönlümü serdim kapına öz bitti hicaplarından
Bu güzel dizeler için kutluyorum değerli üstadı Saygılarımla...
Muhteşem bir şiir başarılarınızın devamını dilerim değerli şairim selam ve saygılar sunarım.