Yuvarlak bir dünya da fırıldaklar gezerken, Dergâhı divanlar da, dava için işlendik! Dört köşeli yaşama, boyun eğmek üzerken, Kurdular tuzakları, ihtilâlle fişlendik!
Çıktığımız her yolda, emin adım yürüdük, Serde delilik vardı, dağı taşı kürüdük, Toz dumana karışıp, içten içe çürüdük, Deprem yedi bedenler yıkılmadık dışlandık!
Eş dostun kervanına olduk her daim yoldaş Kimi düşman olurken, kimi hâlâ bir sırdaş Kalburdan geçirdikçe, elendi her ülküdaş Yüzümüze güldüler, arkamızdan şişlendik!
Derya , Deniz gezerken, biz küreksiz kayıktık Dalgalar sallar durur düşüremez ayıktık, İman dolu yürekle her zorluğa layıktık, Sabrın kor ateşin de, yandık yandık haşlantık!
Kökü sağlam çınarda , yarım asırlık daldık Rüzgarla gönüllere, esip ülküyü saldık Hazan vurdu bir an da, yapraksız kala kaldık ‘’Fırsat bu fırsat’’ diye, o gün bugün taşlandık
Yaşandı bu ömürler sürünüp durduk handa Yenilen her darbede, iz bıraktı her canda Eyvallah çekip çekip, unutulduk bir an da Tükendi artık güçler, bu uğurda yaşlandık Yeni neslin zihninde, anı olduk düşlendik
Kafkasi
Dost kalem
Köyden düş’tü yolumuz kocaman şehirlere Dört duvar arasında sarıldık şiirlere Yurt sevmekti suçumuz bulandık zehirlere Ülkü dedik sadece Mamaklar’da dişlendik..Aşkar,, Teşekkürler hocam
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
F/İŞLENDİK!. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
F/İŞLENDİK!. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fişlemekten, iş yapmaya fırsat bulamadık. Birileri bilim, sanat ve teknoloji ile uğraşırken; biz, bir birimizle uğraştık. Anlamlı ve çok güzel olmuş. Tebrik eder, saygılar sunarım...
Sadakatin ve samimiyetin en yüksek olduğu bir zaman diliminden nerelere gelip, nasıl erezyona uğradığımızın bir deliline şahitlik eden şiirini, tüm kalbimle desteklerken kalemine selam ve dualarımı sunuyorum.
Ülkücü şehitleri hatırlayarak, bu şiirin onların anısına olsun diyorum.
Vefa'nın bir semt olduğunu sananlar. ne anlar ahdesinden.. Bugün ki gelinen noktaya baktığımızda, Kutlu bir davanın cilesini çekenler, onurlarıyla, vakur duruşlarıyla yarım asra damga vurmuşlar.. Yedi kat göğe dikdikleri bu sevdayı kimi mezarında huzur içinde yatarken kimi hayatta hala çilesine talipken taşlanıp taşlanı yaşlanıp gidiyor..
Köyden düş’tü yolumuz kocaman şehirlere Dört duvar arasında sarıldık şiirlere Yurt sevmekti suçumuz bulandık zehirlere Ülkü dedik sadece Mamaklar’da dişlendik!
diyerek eşlik edelim Ustanın müsaadesi ve hoşgörüsüyle o güzel insanların o yıllarda ki psikolojisi üzerine yaşamak gerek gerçi acı düştüğü yeri yakıyor sonuçta
Beğendim…
Kutlarım...
............................................ Saygı ve Selamlar.