(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MARTI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MARTI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
senin gibi olabilsem... takılan prangalara rağmen yasak özgürlüklere uçabilsem... yemi olmadan bir şahinin ................................................ TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA ŞAİRİM ............................................... Eyy deniz gözlüm Gözlerinin mavisinde bir martı olsam Konsam yüreğinin sularına Vuslatınla buluşsam
senin gibi olabilsem... takılan prangalara rağmen yasak özgürlüklere uçabilsem... yemi olmadan bir şahinin """""""""""""""""""""""""""""
"MARTILAR Martılar özgür mü acaba, sandığımız kadar? Belki kanatlarındadır onların da prangalar. Belki de bize özeniyorlardır martılar... Uçabiliyorlar mı bizim kadar göklerden? Birde sorabilsek martıların o çığlıkları neden?" … … ***Anlamlı şiirine yorum olarak kabul et lutfen. Sevgiler, saygılar şairime…
şair07 tarafından 4/29/2008 8:43:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
senin gibi olabilsem... takılan prangalara rağmen yasak özgürlüklere uçabilsem... yemi olmadan bir şahinin .........................dizelerde o kadar anlamaya değer ifadeler varki, şiiri hiç bitmemiş kılıyor... Kaleminize, yüreğinize sağlık...
akşam_kalemi tarafından 4/29/2008 2:55:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
senin gibi olabilsem... takılan prangalara rağmen yasak özgürlüklere uçabilsem... yemi olmadan bir şahinin..............tehlikeli yolculuk.....güzeldi.....
yüreğim yanık
fakat
DÜŞLERİM
UÇUK.