Yay burcu kadınıyım ya Özgürlüğüme düşkünmüşüm… Değil türban, Toka bile takamam saçlarıma. Her teli Başına buyruk… Ahenkle de dansetmiyorlar Allah’a emanet.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BURÇ FALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BURÇ FALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
burçlere ,fallara takılıp kalmış insanlık birde futbolla,akşamki diziye özgürlük,emek alınteri hak getire ortaya at bir türban meselesi mutlak olsun altında bonesi yoktur baş hanfendinin zor günde çilesi dinar,bahreyn,katar çil çil altınlar,pırlantalar açlıktan çöp karıştıran lanetli kullar dinleyin beni sanmayın ilerde zümrüdü anka cennet sizlerin nasıl ki bu dünyadaki cennet yaşamasını bilenlerin öbür dünyadaki cennette ne işiniz var sizlerin olsa olsa onlara uşak,köle olursunuz bilesiniz
Yay burcu kadınıyım ya Özgürlüğüme düşkünmüşüm… Değil türban, Toka bile takamam saçlarıma. Her teli Başına buyruk… Ahenkle de dansetmiyorlar Allah’a emanet.
BİRAZ DELİ DOLU OLMALI İNSAN... ÇOOOK GÜZEL OLAN DİZELERİNİZİ KUTLARIM.RABATLI
Yürekler özgür olmadıkça saçlar özgür olsa ne olur..saçlar yüreklerin emrindedir herkes istediği gibi sallar veya saklar sizede saygı duydum yüreğinizden öyle geçiyor...yüreğiniz özgür saçlarınıza sağlik dilerim güzel güzel renk renk saç yaradana sizi emanet ediyorum...saygılarımla....
Her teli başına buyruk dans etmeli ,omuzlara değil de özgürlüğe uzanmalı saçlar. Bilinir ki bağışlanır saç uğruna işlenen suçlar!(Her ne kadar Allaha emanet edilseler de..)