(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YURTLA BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YURTLA BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte bu, dedirten türden bir şiir, kısa ve öz..yaşamın varoluş sırlarını sorgulamak istertcesine insanı derinlere götüren oldukça yalın, bir o kadar gerçekçi ve bir o kadar edebi ve enfes dizeler için teşekkürler..saygılarımla..
:) Böylesini de ilk kez duydum. Seven istemiş, davet etmiş, '' gel hadi! '' diyor. '' Gir kanıma.'' Kanına girse mesela sevilen, davalık olsa durum, hakim tek celsede beraat verir. Hem şişede durduğu gibi durmaz ki namussuz. Bir kadehle şarabın zevkine mi varılır. Sonrası daha tatlı gelir, bir de bakmışsınız ki, şişenin dibi görünmüş. Gelsin yeni şarap şişesi.Tabi kafayı bulup hemencecik sızmazsa.
Tatlı, hoş bir davet bu. Davete icabet etmezse, sevilende akıl yokmuş derim. Böyle çifte günaha can kurban demek geldi içimden. Tebessüm ettirdi şiirini okurken. Ağlanmaz ya böyle durumda. Sevdalanmak, sevilenin yolunda güzeldir. ' Özgürleşme' mi olur ki, sakın tutsaklık olmasın. Kolay değil, yani sarmaş dolaş olunca sevilenle, el ele tutuşunca, göz göze gelince... iki seven kalp birbirinin tutsağı oldu kafadan... Nasıl çözülecek ki bu düğüm? Günaha sokan mı suçlu, günaha giren mi? Ortada bir günah durumu yok gerçi. Zorla el konulan bir kalp de yok. Karşılıklı duygular var ki, şiirinde anlatılan da bu. '' Kurşunla beni'' Yahu hiç seven sevdiğine kıyabilir mi? Niye kurşunlasın ki? Kurşunlasa kurşunlasa kalbini kurşunlar, daha fazla acı çekmeyeyim diye. '' Yurt'' bulunmuş, başka yurt mu var kalpten başka?
Sahiplenilmek duygusu... Kim istemez ki. Tek başına bir adam kendisinin sahibidir. Ya o kalbinin sahibi kim olacak? Hele ki sevdalar iki kalpte de yaşanıp, tek bir sevda için atıyorsa, o halde tek vücut olmuştur kalpler. Bunun adına da sevgi denir. Sevilmeyen birisine de söylenmez, yazılmaz, böylesine duygu dolu bir kalpten enfes bir şiir okudum.
Şiirin baştan sona enfesti. Kapıldım gittim, suyun akışına gider gibi. Hiç bitmesini istemedim. Çokkk güzeldi, çok.
Kalemine sağlık dost şairem. Sağlıcakla, sevgiyle kal. Her daim mutlu olasın.