yıldızlar da kayar yok olurmuş ömürleri tükendiğinde geçmiştir kaç asır gözlerim mahzunlaşır gözlerinin derinliklerinde seninle uyanırım uykumun en tatlı yerinde göz yaşların buz misali yüzüme değdiğinde ikimiz de biliyoruz neden ağladığımızı kalabalıklar da yalnız kaldığımızı neden canımızın yandığını söyleyemedik o tılsımlı kelimeyi ah o kör olası inat bizi bizden eden gurur var ya tüm güzellikleri örter sandık nasılsa azalırmış duygular göz görmeyince işte bu yüzden ağladığımı bilirsin de göz yaşlarımın yere düştüğünü göremezsin içimdeki sevda filizlerini yeşertemezsin tesbih tanesi gibi dizmek istersin durmaksızın akan göz yaşlarını yüreğin dar gelir göğüs kafesine sığmaz içinde kopan fırtınaları dindiremezsin isyan yangınlarını söndüremezsin hatırlamak istemezsin yaşananları unutursun anıları zor da olsa çok isterdim beni anlamanı ben olduğum için yaşamanı teninin kokusu üzerime sinsin diye üzerimden çıkarmazdım giysilerimi yakmasın diye seni de hasret sancısı sevda denizinden avuçlarımda su taşırdım gel artık yollarına baktırma gözlerim yoruldu idam mahkumu gibi son dileğim soruldu kelimeler çıkmıyor boğazımdan sanki kör düğüm oldu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜKETİLESİ SEVDA DEĞİLDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜKETİLESİ SEVDA DEĞİLDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçten duygulu güzel bir sevda şiiri okudum çaresiz kalan seven bir yüreğin sancısı düşmüştü satırlara gözyaşlarıyla anlaşılmak isteyen seven hep sevilmek isteyen dilerim duyulur feryadı sevenin mutluluktur yanínda sevdiğiyle olmak böylesi sevenin hakkı.saygılarımla...