ellerimde kelepçe ayaklarımda prangalar aşk suçlusuyum sürgünlerdeyim ödüyorum sevgimin bedelini hüsranlardayım düşünme beni ne haldeyim üzülme sakın yine de seninleyim sararmış resmim kalsın sende hatıra eserimdir diyerek iyice sakla pişman olursan düşme peşime çekerim cezamı seve seve ağlamak yakarmak nafile dönülmez başa ne kadar istenilse de yaşam oldu artık çile uykusuz gecelerde kulaklarımda çan sesleri anlıyorum vakit öğleden biraz ötesi zaman durmuş yok bundan sonrası biliyorsun seni tanıdığım gün bir milattı benim için aşk tomurcuklarının yeşerdiği hayat bulduğu sensiz boşmuş yaşamım anladım gözlerinden aldım o ilk ışığı aydınlandı dünyam seninle mutluluk hiç de uzak değilmiş bana sevdim seni o çocuksu halimle nasıl da heyecanlanıp kızarmıştı yüzüm kaçırmıştım gözlerimi bir suçlu gibi ellerini ellerime aldığımda susmuştu dilim konuşamıyordum anlamsız kelimeler çıkıyordu sayıklar gibi dudaklarımdan ilk sözü sen aldın dinledim seni anlattın bana hayat hikayeni ne de çok ortak yanımız varmış dinledikçe kendimde buldum seni büyüyorken aşkımız gün be gün tükendik aniden baktık maziye aşk ve sevgiler olmuş yalan yüreğim olmuş talan yok tamir edecek ustası yalnızım yapa yalnız bu evrende soğudum aşktan da sayende oysa ne hayallerimiz vardı her yağmur yağdığında rahmet diyerek yürüdüğümüz şimdi sel aldı bitti rahat ol sevdiğim güneş yeniden doğacak açacak gelincikler ovada ve kavuşacağız biz bir başka baharda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜRGÜN SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜRGÜN SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.