Ne deşersin küllenmiş bir yangının külünü Görmez’ misin, şu benim acı çeken gönlümü Bir vefasız yüzünden, küsmüş iken hayata Kim avutsun şu benim, söz dinlemez gönlümü.
Aşk uğruna geçmişte alev, alev yanmaktan Gönlüm yorgun, bıkmışım şu yalancı dünyadan Bir vefasız yüzünden, bıkmış iken canımdan Kim avutsun şu benim, söz dinlemez gönlümü.
Bana aşktan bahsetme, iş açarsın başıma Şimdi mevsim son bahar, çıkmaz kimse karşıma Kim gönlünü verirdir, benim gibi şaşkına Kim avutsun şu benim, söz dinlemez gönlümü.
Şu son bahar günümde gönül versem birine Ne demezler bilmez’min, gelme benim üstüme Âşık olsam yakışmaz, geçmiş varken içimde Kim avutsun şu benim, söz dinlemez gönlümü
Kan damlatıp dururken şu gönlümün yarası Kızar bana dost düşman, olmaz bunun şakası Sevda çekmek neyime, varken gönül yarası Kim avutsun şu benim, söz dinlemez gönlümü
Ahmet Yüksel diyor’ ki şimdi hazan mevsimi Kara toprak beklerken, insan sevda çeker’ mi? Hem’ de beni bu mevsim, korkuturken şu beni Kim avutsun şu benim söz dinlemez gönlümü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söz dinlemez gönlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söz dinlemez gönlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.