Dilimde söz tükendi Yüreğim Aşka dair Çok sevdi, çok sevildi "Sözün bittiği yerdeyim" şimdi!.
Yüreğim dile geldi Dilimin sözü sonsuz aşk ötesi Yok dünyamda bir gıdım berisi gerisi
Yaktım içimdeki mumları Volkana döndü kalbimdeki sevgi Gönül daha ne ister ki Sevdiğinden gelince sevgice ilgi Katmerli katmerli
Gönül bahçem de aşkgülleri ekili Mavi beyaz ortancalar serpili Etrafı sevgiden tel örgüyle çevrili Öyle bir yar; ki Öyle bir aşk; ki içimdeki Sevdası mıh gibi ruhuma çivili Canıma can sevgili Gözlerime çekildi sevdamın mili Sevdalı şiirlerim artık yüreğimin dili...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMİN DİLİ; ŞİİRLERİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMİN DİLİ; ŞİİRLERİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül bahçem de aşk gülleri ekili Mavi beyaz ortancalar serpili Etrafı sevgiden tel örgüyle çevrili Öyle bir yar; ki Öyle bir aşk; ki içimdeki Sevdası mıh gibi ruhuma çivili Canıma can sevgili Gözlerime çekildi sevdamın mili Sevdalı şiirlerim artık yüreğimin dili...
ALLAH KAVUŞAN SEVDALAR NASİP ETSİN....KALEMİNE SAĞLIK....
Yüreğin sahip çıksın sevgine sakın bırakmasın...Sevgi ister karşılıklı isterse karşılıksız olsun hiç bıkmadan sevmek hem beklemek demektir...Yüreğinize sağlık...Selamlar...
Sevgisine sahip çıkan bir yüreğin sesiydi .Böylesi aşklar çoğalsın sevgi ekilsin yeryüzünde .Yüreğinize emeğinize sağlık beğeni ile okudum kutlarım . Saygılarımla .
Gönül bahçem de aşk gülleri ekili Mavi beyaz ortancalar serpili Etrafı sevgiden tel örgüyle çevrili Öyle bir yar; ki Öyle bir aşk; ki içimdeki Sevdası mıh gibi ruhuma çivili Canıma can sevgili Gözlerime çekildi sevdamın mili Sevdalı şiirlerim artık yüreğimin dili...
Evet farklı çokta güzel bir şiirdi kutlarım şairem saygı ve selamlar
Çok çok güzel…
……………………………………Saygı ve Selamlar…