Okuduğunuz şiir 17.3.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
CAN DEĞİLİM
Can değilim canında neyleyeyim dünyayı Sabahın seherinde doğan günden banane Yağmurun yüreğinde seyreylerim hülyayı Gecenin karasında kalan dünden banane...
Vazgeçerken kendimden kopardım çiçekleri Talan oldu bağ bahçe seyrettim mevsimleri Bir giz düştü gönlüme sildirdim ezberleri Yüreğin yarasında kalan közden banane...
Geceler soğuk ayaz gönül bahçem karanlık Güneşin yüzü tuzak günlerim hep yalnızlık Bir tutam mutluluğu haram eder aydınlık Ellerin darasında kalan izden banane...
Söz ağır kulak sağır saplanır kör bıçaklar Kalpten kalbe gidilmez yıkılır tüm sokaklar Mevsimler kışa döner unutulur baharlar Güllerin arasında kalan yüzden banane...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN DEĞİLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN DEĞİLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan dalgalar aleminde yüzmektedir, düşünce, ışık, ses, deniz dalgası gibi, deniz olamayacağına göre, dalgaların keyfini çıkar, mesela bir beste yapmak, yukarıda örneği olan, güzel bir şiir yazmak, tebrik eder, esenlikler dilerim.