her ismini andığımda ah canım mı diyeceğim seni sevdiğimi söyle yalnız benmi bileceğim bitsin artık hasretim dinsin özlemlerim gelecekmişsin gibi yollarını gözlerim yansa da ateşlerde bedenim yakmaz hiç bir ateş beni sen gibi aşk badesini sen diye içerim susuzluğumu seninle gideririm yine de geçmez sana olan özlemim seni sen olduğun için severim söyle ey güzeller güzeli senden nasıl vazgeçerim öyle bir girdin ki içime çek git diyorsun düşme peşime yırt at bakma resmime hatırlamak isterim seni gördüğüm ilk halinle istemem olmasın öfke nöbetleri gözlerinde razıyım esiri olmaya gözlerinin hiç önemi yok artık edilen yeminlerin çok sevdim seni bilmeni isterim kalbim kırılsa da affeder belki ama ya kırılan gururum nasıl silerim bilmem içimde ki izlerini başka yerde arama bulamazsın bende ki seni bak bozdurdun en sonunda bir ömür sürecek yeminimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİNİN ESİRİYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİNİN ESİRİYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırılmış incinmiş seven bir yürek, öyle asıl ki ah etmiyor yinede seviyor.sitemi bile sevgice ediyor, hep sevilmeniz dileğimle.anlamli bir şiirdi.saygilarimla...