(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN SEVİYORSA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN SEVİYORSA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir sevda şiiriydi.İnsan sevdiği zaman bir de karşılıklıysa sevgisi bunu anlatmaya kelimeler asla yetemiyor gibi geliyor.Severken hasret çekmek ise en zoru yanındayken bile özlediğini.Dilerim kimse sevdiğine hasret kalmasın.Gözlerden süzülen hep mutluluk göz yaşları olsun.
Çok güzel dizelerdi, ancak seven bir yürekten dökülebilecek kadar güzel.Tebrik ediyorum.
''seviyorum seni'' ''aşığım sana'' demek çok kolaydır. Yalan söylemek paraylamıdır? biliyor ki sen o iki kelimeden mutlu olacaksın..
saklanan gerçek duyguları tatmayan birine seviyorsan, diyene itibar edeceksin aklına gelen her şeyi, söyleyen insanlara inamayacak, ama her şeyini kaybetme uğruna sonunda kendine engel olamayacaksın...
Yürek sevdi mi güzel sözler söyler sevdiği için .Yanında olmasa da aşkını yüceltir . Duygularını hep şiirlere döker . Bugün okuduğum en güzel şiirlerden biriydi günümün şiiri seçtim . Yüreğinize emeğinize sağlık .Kutlarım yazan kalemi . Saygılarımla selamlar .
Çok çok güzel…
……………………………………Saygı ve Selamlar…