Gönül çiçekleri, açtı bak yine Giderse sevgili yanar bu sine Seviyorum onu, ölürcesine Vazgeçemem dünya, dönse tersine Yüreğime sordum, seni söyledi Sonsuz olsun bu aşk, çok sevdim dedi.
Yeşersin yapraklar, düşmesin yere Çoşsun pınar, ırmak, çağlasın dere Sevmeyenin ömrü, geçer boş yere Seviyorsam derim, binlerce kere Yüreğime sordum, seni söyledi Sonsuz olsun bu aşk, çok sevdim dedi.
Alnıma yazılan, yazımsın benim Sensiz kalır ise, solsun bu tenim Bekleyip yıllarca, gönül çelenim Canıma can bilip, candan sevenim Yüreğime sordum, seni söyledi Sonsuz olsun bu aşk, çok sevdim dedi.
Yüreğime düşsün, bütün cemreler Aşkla düşer kalbe, sonsuz sevmeler Gerçek sevmelerde, olmaz gitmeler Sevilmek sevenin, kalbini çeler Yüreğime sordum, seni söyledi Sonsuz olsun bu aşk, çok sevdim dedi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÚREĞİME SORDUM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÚREĞİME SORDUM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül çiçekleri hiç solmasın . Gitmeler yakışmaz seven yüreğe .Güzel bir savda şiiri düşmüş sayfaya .Bize de okumak ve alkışlamak düştü .Kaleminiz hiç susmasın kutluyorum . Saygılarımla selamlar .
Yüreğime düşsün, bütün cemreler Aşkla düşer kalbe, sonsuz sevmeler Gerçek sevmelerde, olmaz gitmeler Sevilmek sevenin, kalbini çeler Yüreğime sordum, seni söyledi Sonsuz olsun bu aşk, çok sevdim dedi.
Çok ,çok beğendim çünkü anlamlı dizelerdi kutlarım selam ve dua ile
Kutlarım...
Çok çok güzel…
……………………………………Saygı ve Selamlar…