hissetmemiştim hiç bu kadar ölümün kendime yakınlığını tüm bedenimin ter içinde kalıp ayaklarımın buz kestiğini ruhumun beni terk ettiğini azrailin an be an boğazıma yaklaştığını alnımda bulgur bulgur terleri duyuncaya dek tanıştığımızın yıl dönümüydü kendimdeyim henüz seslendim önce isminle sonra bir kelime i şehadet böylesi bir günde olacak sanırım ebedi ayrılık ve vuslatımız kalacak mahşere eriyip gidiyorum sessiz çığlıklarla gözlerinin önünde hadi sil önce terimi sonra göz yaşlarını ve tut ellerimi sıkıca bırakma oysa önceki vedalar vardı yaşadığımız ölümden daha acı gelen ama şimdi ikisi birden yaşanmış her ne varsa iyisi ve kötüsüyle götürüyorum yanımda helal eyle hakkını ey candan öte sevdiğim bu erken gidişlerde veda edemesem de sana bilki seni hep sevdim çok sevdim unutma unutama beni emi hoşça kal aşkım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON SESLENİŞİM OLACAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON SESLENİŞİM OLACAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canımdan can çıkıyor sanki okuduğumda Tutamıyorum gözyaşlarımı Her ne helalim varsa Binlerce kez helal olsun sana Güle güle git sevdiğim Sen de beni unutma emi
Çok duygulandırdı şiiriniz bende bunları yazdım. Saygılarımla
Bazen azrail bizi uyarmak için pençe atar bize, şükrederiz kendimize gelip yaşadığımızı farkettiğimizde, gideceğiz elbet siramız geldiğinde ölüm değil bizi korkutan sevdiklerimizden ayrılmak istemememizdir, Allah gecinden ve hayırlısını her kula nasip etsin.yaşıyor olmak ne güzel duygu.saygılarimla...
Tutamıyorum gözyaşlarımı
Her ne helalim varsa
Binlerce kez helal olsun sana
Güle güle git sevdiğim
Sen de beni unutma emi
Çok duygulandırdı şiiriniz bende bunları yazdım.
Saygılarımla