(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Gün Çocuk Bayramı Olsun... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Gün Çocuk Bayramı Olsun... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet, her gün çocuk bayramı olsun onlarla geleceğimiz kurtuluşumuz güzel olacak her tarafa taze kokular dolacak... ============================= Hergün çoçuk Bayramı olsa ne güzel olurdu . Tebrikler .
evet, her gün çocuk bayramı olsun onlarla geleceğimiz kurtuluşumuz güzel olacak her tarafa taze kokular dolacak... **********************************************İnşallah!
evet, her gün çocuk bayramı olsun onlarla geleceğimiz kurtuluşumuz güzel olacak her tarafa taze kokular dolacak... --------------------------------------------- ÇOCUKLARA YAKIŞIR BAYRAMLAR BÜYÜKLER BİLE BAYRAMA HAYRANLAR... --------------------------------------------- Başarınız daim olsun inş.
evet, her gün çocuk bayramı olsun onlarla geleceğimiz kurtuluşumuz güzel olacak her tarafa taze kokular dolacak........................kesinlikle haklısın.....dost.........sevgilerimle.
Çocukların gülüşünde güneş doğsun Yürekleri nisanda sevgi yağmuruyla dolsun Saflığın sembolü çocuklar hep barış bulsun Gelecek onların, canlarımız çocuklarımız...
Çocuklarımızın bayramını sizin de şiiriniz dahilinde kutluyorum.
Yüreğinize sağlık.
Tebrikler.