biliyorum ki sağa sığınmak daha uygundur sağ doğruyu sol yanlışı resmeder zıt kutuplar birbirini dur durak bilmeden çeker yanlışlar söz anlamaz ki sade olayım derken insan oğlu bayatlığa düşer sırat köprüsü misali nefis hep ağırca basar zira ortamlarda birbirlerini tamamlarlar sol yanımızın ateşi sarış da yakarken bizi hiç itmezler birbirlerini güçlü olan kapıp da hükmüne alır güçse hep para ve tantanada gizli olması da niçin bu dünyanın her bir temaşasına tamah edenler için
ama şunu iyi biliyorum ki sana bunlar benim safsa tamın izlenimi gibi gelir ne anlarsın ne de anlatabilirsin bir ömür koşuşturuşta durmadan yanmak tasın
sigara dumanı gibi canı çeker de savurur göklere hal beğenmez şükürsüzler gibi bel bağlamaz hikmetlere aklını şaşırıp hayrı karanlıkta arayanlar misali hep söylüyorum sağ yan soldan daha hayırlıdır illa sağa akıl sola nefis hükmeder ki biliyorum her an kaçsam da sol yanın ateşi sarıp da durdurur benliğimi hep gönlüme diyorum ki sende sağdan kabul et sevginin en görkemlisini
tüm dünya her an bir şehvet seremonisinde sarhoş üstüme sanki de koskoca dağlar yağar bunca külfet neden hep bana geliyor ki hoş kirler boyları aştı gitti bile çoktan ne yağmurlar nede rüzgarlar bile temizleyemiyor kaç dakikada o kör nefisler körelir en son ne vakit gözlerin hoş bakışına şükür edildi ne vakit birisine ne güzel insan denildi çamurdan çamura eller yüzler boyanır bir çırpıda rezil-rüsva ederken emellerini ne ben sana anlatabilirim ne sen anlarsın ey sapık sen nefsine basit bir oyuncak olmaktasın
yine yakalanmışsın bir başka tür kepazelikte ben mi anlatmalıyım sana anlatamam ki iç dünyanın karmaşık problemini iyi mi olmuş sanki bir sapa süpürge olmuşsan kim sever Hakkın kulunu sevdiği gibi kim tapar matruş bedene bir saatliğine elbet ki kabul edilmez sonsuzluğun yerine ama sen her gün illa ki bir üryanlık ta soyunmaktasın elbet ki de biliyorum sapıtmak tayız koskocaman bir yanlış ile nikah kıydığımız edepsizlik çoğaldıkça bu koca mahpushanede hiç ölmeyecekmiş gibi ete ve çıkara tamahı olanlar için bu alem bir mezar ve bu serüven sürüp de gidecek kefen bedene sarılana kadar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Hiç ölmeyecekmiş gibi… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Hiç ölmeyecekmiş gibi… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine yakalanmışsın bir başka tür kepazelikte ben mi anlatmalıyım sana anlatamam ki iç dünyanın karmaşık problemini iyi mi olmuş sanki bir sapa süpürge olmuşsan kim sever Hakkın kulunu sevdiği gibi kim tapar matruş bedene bir saatliğine elbet ki kabul edilmez sonsuzluğun yerine ama sen her gün illa ki bir üryanlık ta soyunmaktasın elbet ki de biliyorum sapıtmak tayız koskocaman bir yanlış ile nikah kıydığımız edepsizlik çoğaldıkça bu koca mahpushanede hiç ölmeyecekmiş gibi ete ve çıkara tamahı olanlar için bu alem bir mezar ve bu serüven sürüp de gidecek kefen bedene sarılana kadar…
çok güzeldi Üstadım,kutluyorum,Dua ve selamlarımla.
Nefis'in insan yaşamını esarete alışını,doğru tespitlerle vurgulayan çok güzel bir şiir. İçerik ve anlatım harikaydı dost.Güçlü kaleminiz,kelimelerinize hep sevdalı olsun, ilhamınız bol,yüreğiniz hep engin olsun. Selam,sevgi ve muhabbetle...
kocaman yürekli hocamı alkışlıyorum tek kelime ile muhteşemdi şiir her zaman olduğu gibi anlamlı ve de akıcıydı.kalemin susmasın değerli kadri baba,sonsuz selam ve saygılarımla..
ama sen her gün illa ki bir üryanlık ta soyunmaktasın elbet ki de biliyorum sapıtmak tayız koskocaman bir yanlış ile nikah kıydığımız edepsizlik çoğaldıkça bu koca mahpushanede hiç ölmeyecekmiş gibi ete ve çıkara tamahı olanlar için bu alem bir mezar ve bu serüven sürüp de gidecek kefen bedene sarılana kadar…
Yüreğine sağlık Allah hepimizin yardımcısı olsun selam ve saygılar bıraktım............................
Değerli ustam.., İmrenerek, Ve büyük bir keyifle okudum mu muhteşem eserini. Şiirin muhteviyatı, şiirin akıcılığı, ve ustaca anlatımın harikulade. ___________ Gönülden kutluyor, selam ve saygılarımı sunuyorum.
Dünyanın halini görüyorum da en büyük suçlu benim diyorum,,,Ezilenlere,çocuklarına ekmek götürmek için çalışan elleri ve yüzleri simsiyah insanlara ben tek kelime edemiyorum,,,Tanrı da değilim yargılayamıyorum,,,
Herkesin,dürüst insanca yaşaması dileklerimle selamlar değerli dost
Valla üstadım, bakıyorum günümüzde esas edebsizlik olmuş maalesef. Soluni sağını bilmem ama bugün edep deyip yola çıkanların edebsizliklerinin sahidiyiz hepimiz. Zaten bizi bölen parçalara zerrelerimize ayıran da yıkıma götüren de edeb deyip edebsizlik yapanlardir. Güzel şiirdi. Gönlüne yüreğine sağlık.
koskocaman bir yanlış ile nikah kıydığımız edepsizlik çoğaldıkça bu koca mahpushanede hiç ölmeyecekmiş gibi ete ve çıkara tamahı olanlar için bu alem bir mezar ve bu serüven sürüp de gidecek kefen bedene sarılana kadar…
İşte o zaman her şey son bulacak. Kutluyorum kaleminizi değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Haklısınız üstadım. Bir boşluk kişi için hiç iyiye alamet değildir! Zaten insan öleceğini ve tek başına mezara konulacağını bilse hiç bir kötülük olmayacaktır. Bütün bu uğraşların ne kadar boş işler olduğu göz önündeyken kendi harisliği ve hırsı kişileri ardından sürükler. Sen dünyaya başkan olsan ne yazar? Peygamber öldükten sonra sen kimsin ki dünya telaşı seni sarmalamış???
Yürek sesiniz daim olsun Kadri üstadım. Allah u Teala akıl ile davranmayı herkese nasip etsin inşallah. Selam ve saygılarımla.
biliyorum ki sağa sığınmak daha uygundur sağ doğruyu sol yanlışı resmeder zıt kutuplar birbirini dur durak bilmeden çeker yanlışlar söz anlamaz ki sade olayım derken insan oğlu bayatlığa düşer sırat köprüsü misali nefis hep ağırca basar zira ortamlarda birbirlerini tamamlarlar sol yanımızın ateşi sarış da yakarken bizi hiç itmezler birbirlerini güçlü olan kapıp da hükmüne alır güçse hep para ve tantanada gizli olması da niçin bu dünyanın her bir temaşasına tamah edenler için
ama şunu iyi biliyorum ki sana bunlar benim safsa tamın izlenimi gibi gelir ne anlarsın ne de anlatabilirsin bir ömür koşuşturuşta durmadan yanmak tasın
Muhteşem okunası haz duyulan bir şiirdi kutlarım değerli Üstadım saygı ve selamlar
"hiç ölmeyecekmiş gibi ete ve çıkara tamahı olanlar için bu alem bir mezar ve bu serüven sürüp de gidecek kefen bedene sarılana kadar…". Aklımız başımızın içinde ve başımız da iki omuzumuzun ortasına denk gelmektedir yani ortadadır. Belki de bundan anlaşılması gereken, aklın rehberliğinde "ortada" durmaktır.
Anlamlı ve güzel olmuş. Gönülden tebrik eder, saygılar sunarım...
öteden beridir ki nefis ağır basmıştır bedende ama şuan yaşananlar nefise aldanmayida aşmıştır diye düşünüyorum özenti hayat yaşıyoruz hiç ölmeyecek gibi ve ahiret yok gibi yüreğinize sağlık hocam
yine yakalanmışsın bir başka tür kepazelikte ben mi anlatmalıyım sana anlatamam ki iç dünyanın karmaşık problemini iyi mi olmuş sanki bir sapa süpürge olmuşsan kim sever Hakkın kulunu sevdiği gibi kim tapar matruş bedene bir saatliğine elbet ki kabul edilmez sonsuzluğun yerine ama sen her gün illa ki bir üryanlık ta soyunmaktasın elbet ki de biliyorum sapıtmak tayız koskocaman bir yanlış ile nikah kıydığımız edepsizlik çoğaldıkça bu koca mahpushanede hiç ölmeyecekmiş gibi ete ve çıkara tamahı olanlar için bu alem bir mezar ve bu serüven sürüp de gidecek kefen bedene sarılana kadar…
Anlam ve anlatımıyla yine harikaydı. Yüreğiniz dert görmesin değerli Üstadım.
yine yakalanmışsın bir başka tür kepazelikte ben mi anlatmalıyım sana anlatamam ki iç dünyanın karmaşık problemini iyi mi olmuş sanki bir sapa süpürge olmuşsan kim sever Hakkın kulunu sevdiği gibi kim tapar matruş bedene bir saatliğine elbet ki kabul edilmez sonsuzluğun yerine ama sen her gün illa ki bir üryanlık ta soyunmaktasın elbet ki de biliyorum sapıtmak tayız koskocaman bir yanlış ile nikah kıydığımız edepsizlik çoğaldıkça bu koca mahpushanede hiç ölmeyecekmiş gibi ete ve çıkara tamahı olanlar için bu alem bir mezar ve bu serüven sürüp de gidecek kefen bedene sarılana kadar…
(21.02.2017) AZAP…
Son vuruş yaman bir vuruş olmuş..İnsanı ne güzel anlatmışsınız efendim. İnsan bu su misali kıvrım kıvrım akar ya, Bir yanda akan benim öbür yanda Sakarya Su ,iner yokuşlardan hep basamak basamak Benimse alın yazım yokuşlarda susamak diyor ya şair biz de nefsin yokuşlarında Hakka susuyoruz ,adalete ,doğruluğa susuyoruz ama heyhat şeytan galebe çalıyor... Harika bir anlatımla bizi mest etti şiiriniz.Kutluyorum efendim.saygılar...
Semiray Emre tarafından 2/21/2017 1:13:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
ve bu serüven sürüp de gidecek kefen bedene sarılana kadar…
Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli geceler