Kalbimi kime kaşılıksız versem Üzülen sonunda hep ben olurum Vurgun yemiş gibi dibe vururum Bitmeyen sigaramın dumanında savrulurum .
Sen gidince inan çok acıdı içim Suskunluklarımda dolar gözlerim Sen gelirsin aklıma özlerim Dayanmak çok zor sensizliğe Kanar içerimde tek tek hücrelerim .
Yokluğunda sabah olmaz uzar geceler Dilim tutulur çıkmaz heceler Boğar beni o zifiri karanlıklar Demek ki bir anlıkmış yaşananlar Sabahım ilk ışıklarıyla başlar pişmanlıklar .
Sevgi sözcüklerini bir bir sıralasam Gönül kapımı ardına kadar aralasam Seninle gülsem hiç ağlamasam Yanımda olur beni ısıtır mısın Bende sevmiştim deyip birgün anlatır mısın .
İstemem gecelerim olmasın matemim Ölümüm elinden olsun güler geçerim Sensiz geldim sensiz gideceğim Yükseldiğin de ruhum arşı alaya Sen görmesen de selam vereceğim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİÇ AĞLAMASAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİÇ AĞLAMASAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstemem gecelerim olmasın matemim Ölümüm elinden olsun güler geçerim Sensiz geldim sensiz gideceğim Yükseldiğin de ruhum arşı alaya Sen görmesen de selam vereceğim ...
Böyle sevmek böyle sevilmek, dostlar başına inşallah, yürekten sevgi ölümüne sevgi, sözün bittiği yer..saygılarimla...
GÖNÜL HAKKINDA YAZILAN HARİKA ŞİİRİ KEYİFLE OKUDUM…
Çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…