Sevgi emek ister yürek ister Eksik olursa birisi Dalından koparılmış dikensiz gül gibidir Solar vaktinden önce Çırpınışlarımı gör artık ölüyorum Ben seni yok oluşlarda sevdim Bedenimi yakan ateşlere inat Sabırla bekledim gelirsin diye Geceler boyu ismini sayıklayarak .
Alıştım çaresizliğe Baharları sensiz yaşıyorum Koşmak istiyorum sürünerek sana Ayaklarımdaki prangalar engel Nefes nefese kalıyorum .
Avuçlarımda tuttuğum mutluluk damlaları Dökülüyor parmaklarımın arasından Kendimi sıfırlıyorum Herşeyi geride bırakarak sana geliyorum Olduğum gibi kabul et beni Karanlık sokaklarda kaybolursan eğer Sesini duyur bana Bir kuş gibi kanatlanır Göz açıp kapayıncaya kadar yanında biterim .
Artık ağlamasın gözlerin Akan her damla yaş Mutluluk gözyaşları olsun Yüreğimin tam ortasıdır yerin Beni hayallere değil gerçeğe götür Şiiirler yazdırıp şarkılarda hissettirme kendini Ah be canımın içi Hala anlamadın mı seni ne çok sevdiğimi Ben sensiz bir hiçim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensiz Bir Yanım Eksik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensiz Bir Yanım Eksik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık ağlamasın gözlerin Akan her damla yaş Mutluluk gözyaşları olsun
Seven yürek çoşmuş sevgi selinde.ne güzel şiir gelmiş dile dökülmüş aşk adına yüreğe ve yazmış şair kalemden damlayan sevgi cümlelerini kurgulayip deftere ne anlamliydin şiir, saygilarim tebriklerim yazan yüreğe....
Okudum ve taktirlerimle çok beğendim…
Gönül dostluğuyla Kutlarım…
…………………………….. Saygı ve Selamlar…