Adın kalbimde ayandı sen sanır mısın ki gönül buna dayandı ? küçücük dedikleri şu bomboş dünyada sen bana uzak ben sana uzak aşk bize yakın olabilecekken en uzak sevda dedikleri tek taraflı tuzak bazen bir çift göze inanmak aşk tam da seni bulacakken susmak sensizlik bir de cabası buna kimler çare bulacak ?
dünyanın yalnızlıkları seni buluncaya kadarmış sen yokken dünya kuru kalabalıkmış senin oluşun kalpte çok açıkken aşkına inkar kalbe haksızlıkmış sensiz geçen her gün zarar ziyandır yokluğunda gönül buna nasıl dayanır kavuşmamız gereken bir sevdamız varken yokluğuna yazdığım şiirler meğer yokluğunda can yoldaşım
derken
sevmek nedir bilmeyince kalp gitmek mübah kalmak acıymış şimdilerde bakıyorum da seninle ilgili olan ne varsa unutulmaya yüz tutmuş bir tek yazmak serbest seninle ilgili o da artık benimle ilgili ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKTAN GERİYE ŞİİR KALIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKTAN GERİYE ŞİİR KALIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşktan geriye kalan bazı duygu kırıntılari geleceğe şair şairler için şiir olur düşer dizelere. Bu güzel şiir bu duygulara hukmeden bu duyguları dile getiren çok güzel harika bir şiir. Tebriklerimi sunar, gönülden kutlarım sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Tamamıyla dosdoğru canlı bir şiir tahlili... Tebrik ederim…
Çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…