"Ne çok güzel anılar bırakıp gitti ardında; babam yok babam! Daha dün gibi sanki bir ay oldu!" derken Doluk doluktu Gözleri ufka bakan...
Eşimdi ağlayan giden kayınpeder uğuldadı bir orman göçtü içimde bir çınar...
"Ağlama!" dedim Göçmeyen ağaç var mı ormanda, Biziz onlardan kalan Vakti gelen gider... Hava sisli soğuk Ufka bakan gözler Bulutların ardında Kayıp bir güneşi özler...
Her anı bir derin acı Ayrılık ile ölüm İçten kanar Yok ilacı...
Şaban AKTAŞ 07.02.2017
Tablo: Salih MerCanoğlu
KEVGİR MİSALİ
Orhan Veli’nin dedigi gibi "Cep delik, cepken delik Kevgir misin be kardeşlik?" 0ysa yaşarken, Tüm dünyayı Gezip görmek ister insan Bir ömür boyunca Sevgi barışkardeşlik Demokrasi, özgürlük Eşitlik istedim.
Güzel şeyler hâyal ettim Hiçbirisi gerçekleşmedi Acaba nerede yanlış yaptım İnancım yanlış değil Ne para ne pula Ne de kula taptım Bildiklerime de güvenirim Sanırım tek kusurum buydu!
Tek bir Tanrı’ya taptım; Şeytanlık yapan parayı kaptı Yapamayan seyrine baktı, Ele verip talkını Yemek varmış salkımı(!) Acaba ben vatan millet deyip Halk ile mi yoksa Hak ile mi bozdum aklımı?!
Şabam Aktaş 08. 02. 2017
DÖRTLÜKLER 1) Yeşilırmak yeşil akar Konakları suya bakar Amasyanın güzelleri Yanağı al elma kokar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UFKA BAKAN GÖZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UFKA BAKAN GÖZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.