(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GURBET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GURBET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gurbette bile sevmek ihtiyacı var.. Yani sevmek duygusu ağır basıyor. Gurbeti sevemesek bile alışmalıyız. Kavuşunca bitiyor mu ki her şey? Bence asıl o vakit başlıyor acılar...
Bayağı yol kat ettim. Bir çoğunu okudum şiirlerinizin. Yorum yapamadıklarım da var, ama okumadığım anlamına gelmiyor şiirlerinizi. Yeni şiirlerinizde buluşmayı arzu ediyorum. Teşekkürler.
El sallayarak gönderirsin İçin kan ağlarken, Geride çocukları bırakırken İlerde gurbetin ışıkları seni bekler
Sevdiklerinin gözünde yaşlar, Dağlar taşlar birlikte ağlar, El eli bırakır,yürek yüreği Kadınımın beli bükülür..
Asır gibi her gün uzundur Mektuplar,telefonlar zulümdür, Sıcak bir selam berekettir, Elde sıcaklık cepte paradır,ekmektir..
Gurbet garibimin alın yazısı, Gidipte dönmez bazısı, Çoğunun canını alır iş kazası Gurbet zulüm,gurbet acıdır.
Güzel şiirine hediyemdir değerli üstadım kıymetli şiir dostum,,,umarım beğenirsiniz...,Gurbeti hiç sevmeyen biri olarak,içim kan ağlayarak yazdım,,,emekçi,gurbetçi canlar hep sağolsun,varolsun...
Bayağı yol kat ettim. Bir çoğunu okudum şiirlerinizin. Yorum yapamadıklarım da var, ama okumadığım anlamına gelmiyor şiirlerinizi. Yeni şiirlerinizde buluşmayı arzu ediyorum. Teşekkürler.