(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evet diyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evet diyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eski sistemde hile, Vekil çekerdi çile, Bakanlar yerdi sile Ondan “evet diyorum”
sadece şiir ve doğrular ,ahlaki ve vicdani doğrular adına hayret ve dehşet içindeyim.Çünkü dörtlük bunlarla taban tabana zıt... Evet veya hayır denildiği için değil bu derece basit açıklamalar yapılıyor olduğundan...üzgünüm hem de çok fazla...
kardaş Milli savunma bakanı Genelkurmay arkasında durmuyor muydu? Vekil yasama dışında binbir ayak işleriyle uğraşmıyor muydu?, parlamento bir yasa çıkardığı zaman çoğu kere anayasadan dönmüyor muydu? Milligüvenlik kurulu meclise ültimaton vermiyor muydu? hangi birini anlatayım bilmem ki?
Sizin Rektör olarak atadığınız Prof. Dr. Bülent ARI aşağıdakileri sırf sizin için söylemiş !
“Bizde de şimdi okuma oranı arttıkça beni afakanlar basıyor. Ülkeyi ayakta tutacak olanlar okumamış cahil halk. Türkiye’nin okumuş kesimi profesörden başlayarak geriye doğru en tehlikeli olanlar üniversite mezunları. Olayları en rahat okuyanlar ilkokul mezunları. Üniversite ve sonrası çok vahim. Çünkü zihinleri bulanık."
Vekil çekerdi çile,
Bakanlar yerdi sile
Ondan “evet diyorum”
sadece şiir ve doğrular ,ahlaki ve vicdani doğrular adına hayret ve dehşet içindeyim.Çünkü dörtlük bunlarla taban tabana zıt... Evet veya hayır denildiği için değil bu derece basit açıklamalar yapılıyor olduğundan...üzgünüm hem de çok fazla...