senden bana kalan kırık bir kalp ve gönül yarası özlemlerini bana bırak yok artık benim için ne senden öncesi ne de sonrası senden bana hatıra yürek sancısı bilmez yaşamayan ne zormuş sevgiliden ayrı olması hasretler sardı beni diz boyu aramızdaki mesafe iki okyanus arası karanlıklarda dipsiz kuyulardayım sürecekti aşkımız bir ömür boyu ne sözler verdik yeminler etmedik mi hatalarımla kabul et vurma yüzüme pişman etme beni söylediğim son sözüme silinmiyor alnımın kara yazısı hasatsız kurudu aşkımızın meyvası bilemezsin ne olacak bir nefes sonrası yine de bitmez içimde ki sevdan gel seninle bir bütün olalım sen bende ben sende yaşayalım gerelim kol kanat bir birimize sahip çıkalım ölümsüz sevgimize gel artık ey sevgili duy sesimi kalmadı mecalim hisset nefesimi yine de bitmiyor sana sevdam kanıyor yüreğimde yaram gel dindir acılarımı son bulsun hüzünlü yaşam kalmasın sana dair tasam uzat serçe parmağını barışalım her şeye yeniden başlayalım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTMEYEN SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTMEYEN SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her şeye yeniden başlayalım...
her şeye yeniden başlamak
sorgusuz, sualsiz...
sahip çıkmak sevmelere...
Gönülden kutluyorum.Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Selamlar...