Uzaklarda yüreğim, özlemim hasretim var Her şeyin en güzeli, senle yüreğimde yar Sevgimiz öyle büyük, dünya gelir bize dar Du’a-larım yürekten, etmem asla ah-u-zar Yürürdük sarmaş dolaş, gam yemem üşütse kar İstemem yorgan döşek, isterim sevginle sar.
Herşeyini severim, olmaz sitemim olmaz Sevginle dolu kalbim, acıya yerim kalmaz Yanımda hissederim, gözüm ufka hiç dalmaz Hep gülecek gözlerim, kirpiğine yaş dolmaz Bütün güller solsa da, bizim gülümüz solmaz Kötülük neden doğar, aklımız onu almaz.
Sevmek hem zor hem kolay, seveni bulmak zordur Sevmeyen dokunamaz, aşk sönmeyen bir kordur Bıkmadan sevenleri, mutluluklarla doldur Vuslat yaz sevenlere, oldur Allah’ım oldur Gerçek sevgiler bitmez, sevenin gönlü boldur Yürekten aşkın sonu, cennete çıkan yoldur.
Güneş yazı yaşatır, kar daha erimeden Kışı bitirir birden, kardelenler sönmeden Aşık ile maşuklar, karlarda yürümeden Kardan melekler olup, beyaza bürünmeden Sevgi çiçek açtırır, cemre yere inmeden Yayılır mis kokular, henüz bahar gelmeden.
Aşık olmak bir hoştur, aşktan gayrısı boştur Seviyorsan hep söyle, kalbini aşkla çoştur Riyasızca sevenler, içmeden de sarhoştur Sohbet etmek yar ile, mum ışiğında hoştur Sevip sevilenleri, mahşerinde buluştur Ruh eşi olanları, cennetin de kavuştur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBİN SEVDAMA MEKANDIR EY SEVGİLİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBİN SEVDAMA MEKANDIR EY SEVGİLİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi ateşten bir gömlektir .Yüreğe düşmeye görsün .Geceyi gündüz kışı bahar eyler .Rabbim tüm sevenleri kavuştursun .Yüreğinize kaleminize sağlık sıcacık sevgi doluydu dizeler .Saygılarımla .
Bir sazım,bir ahım,bir de vefasız yâr'den kalan acı hicranım var der gibiydi... Kalk gidelim gönül bunlar Fasıl yeter der gibiydi... Selam saygı sevgilerimle..Yüreğinize sağlık
Selam ve sevgilerimle kalın.