Eskisi Gibi
Şu anki duygularımı anlayabilirmisin, ne düşünüyorum içimden neler geçiyor ve kurduğum hayaller, seni çok erken kaybettim bir tanem hatalarımın farkına çok geç vardım, bunu sen gidince anladım şimdi bir tanem çok yalnızım artık hiçbir şeyden tat alamıyorum meğer benim dünyam senmişsin içimde yaşattığım herşeyim umutlarım hayallerim... Keşke şu an eskisi gibi yanımda olup ellerimi tutabilsen o güzel sözlerini bir çırpıda söyleyebilsen, o kadar ihtiyacım varki sana anlayabilsen. Hayal kurmakla yetiniyorum artık geçmişte kurduğumuz hayallerle yıpratıyorum kendimi neden böyle olduki sonumuz yaşadığımız o güzel şeylerin hiçmi hatrı yoktu sende bu kadar mı soğumuştun benden bir defada olsa bir şansa ihtiyacı yokmuy du sevgimin telafisi olmayacak kadar büyükmüydü hatamın. Otur bir köşeye elini kalbine koy ve vicdanınla yüzleş sen hiçmi hata yapmadın hayatın boyunca yalnışların olmadımı hiç bunları bi düşün ve beni anla... Meğerse ne kadar çok sevmişim seni, her saat her dakika o eski günlerimiz geliyor aklıma ay ışığının denize vurduğu yıldızların ışıl ışıl parladığı yakamozların altında sana sarılmayı saçlarını okşamayı başını omuzuma dayayıp sım sıkı sarılışını teninin kokusunu o masum bakışını el ele tutuşup gezdiğimiz sahilleri o kadar çok özledim ki!!!
|