HALİL İBRAHİM ÖNDE (AĞIT-6)Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Karaman Ayrancı Kavuklar Köyü,Eşraflarından Rahmetli;Halil İbrahim Önde Emmiye Hitaf olunur. Ölüm;Tarihi:08.01.2017 Mekanı Cennet olsun. Bu şiirim yada ağıdım; Halil İbrahim Önde Emmiye Hitaf Olunur. İstanbulda 8 0cak 2017,de Hâkkın Rahmetine kavuşan Karaman Ayrancı Kavuklar Köyü Eşrafından, Değerli bir büyüğümüz,Baba tarafımdan iki yönlü akrabam Amansız DERT ,Kanser hastalığına yenik düştü. Ve o karlı,buzlu bir havada,Naaşı,memleketinde topraga verilmek üzere uğurlandı.Halil İbrahim Önde Rahmetliyi Kavuklar Köyü’ne Fotoğraf çekimine gittigimde,tesadüf eseri onun havlusundaki,SOKU TAŞININ fotoğrafını çekerken, Sohbet etmeye başladık,Şahsen tanıyıp,ismini dahi bilmediğim, Halil İbrahim Emmiyle meger kan bağımız varmış Akrabaymışız. Bana kim olduğumu,buralarda ne gezdiğimi,bu fotoğrafları niye Çektiğimi sorgularken,bende kendimi tanıtmıştım. Benim Babam bu köyde 10 yıl Kadrosuz İMAMLIK yaptı dediğimde, Sen Yusuf Hocanın oğlumusun dedi Evet dediğimde. Baban bizim akrabamız olur dedi ve yakınlığımız ondan sonra başladı. Amatör fotoğrafçılık hobim 15 yıldır aralıksız devam ediyordu. Memlekete her gittiğimde defalarca ziyaretine varmıştım. İstanbulda,da Tedaviye geldiğinde birkez ziyaretine gitmiştim. Rahmetli okadar menmun okadar mutluydu’ki. Bana içindeki,bütüüün derlerini dökmüştü. Hiç sıkılmadan onu defalarca dinlemiştim. Bir saate yakın,da video kaydı yapmıştım. Kayıttan birazcık rahatsız olsada,bu kayıtların,ALLAH sana Ömür versin Hakkın Rahmetine kavuştuğunda,çok değer arzedecek özellikle çocukların için demiştim. ve O deriiin bir aaaah çekerek,içini bana dökmüştü. Bu kıymatlı Değerin,Ölüm Haberini,SANAL DÜNYADA,facebookta, Emekli Öğretmen Antalyada yaşayan Kardeşi Mehmet Önde hocamın,paylaşımında görmüş çok üzülmüştüm. Vefat etmeden önce,2014,2015,ve 2016 yılının son cereğinde,GEÇEN SENE KURBAN BAYRAMINDA ZİYARETİNE GİTTİĞİMDE,Fotoğraflarını çekmiştim. 8 tane evladım var Hiç birinden doğru dürüst vefa görmedim diyordu. Bir dokun bin aaah işittiğim bir garibeydi. Çok aşırı dertli ve dolu doluydu. doluydu. Yakalandığı Kanser hastalığından haberi varmıydı yokmuydu bilmiyorum amma. Yüreğimdeki dert,bedenimden daha fazla evlat diyordu. 2016 SENESİ KURBAN BAYRAMI ,Son görüşüm oldu. Adamcağız dört ay içerisinde eridi aktı. İşte bende bu garibeye,Onun yaşadıklarını kendi hislerimle Kaleme aldım.bu birincisi bu şiirim yada ağıdım benim bakış açımdan ,ikincisi,de onun bakış açısı hisleri olacak. Ölüm Her insana hâk’tır ve kaçınılmaz bir gercektir. Ama yaş kaç olursa olsun,kaybettiğimiz,her yakınımız sevdiklerimize,üzülüyor duygulanıyoruz. Yüce Rabbim. SIRATINI KOLAY KILSIN. Korktuğundan Emin eylesin. Rahmet olsun inşallah. Bu dünya sınav dünyası,kim kalaaaa,kim geçeeee. .
.........13/01/2017 Saygılarımla :Resul Civcik
HALİL İBRAHİM ÖNDE
Sese ses verecek ses bulamadın El yaşıyor sanır Halil İbrahim Birazcık gülüp de şen olamadın Gözün yaşlı pınar Halil İbrahim Yüreğine acep ne dert koymuşsun Suyunu kaynatıp için oymuşsun Çile sana sen çileye doymuşsun Dertten ciğer kanar Halil İbrahim Oğlun kızın bakmaz zora gideni Kahredip küsmenin odur nedeni Düşürdün toprağa cansız bedeni Gayrı orda onar Halil İbrahim Geriyi düşünme yeşermez ovan Sen’le gider şer’rin hayır’lı kovan Bağın bahçen söner dağılır yuvan Bir nazlı yar yanar Halil İbrahim Bakmayın siz boyu postu çapına Tarla sürmüş ırgat olmuş el sapına Kadir kıymet bilen soyu sopuna Ulu dağ’dır çınar Halil İbrahim Kader ağlar örüp çiğerin sökmüş Bükülmez belini kanserle bükmüş O güler yüzlü dev nasılda çökmüş Resul’da;kan donar Halil İbrahim .........13.01.2017 Resul Civcik"Ozan Resuli"Ayrancı/Karaman Fotoğraf:Resul Civcik (12 Şubat 2015) Ölüm;Tarihi:08.01.2017 Karaman Ayrancı Kavuklar Köyü,Eşraflarından Rahmetli;Halil İbrahim Önde Emmiye Hitaf olunur. Mekanı Cennet olsun. ____________________________ Şiirimi okuyup hislenen, beğenen,yorumlayan, tüm gönül dostlarıma, kucak dolusu selâm ve sevgilerimi yolluyorum. |
GÖNÜL HAKKINDA YAZILAN HARİKA ŞİİRİ KEYİFLE OKUDUM…
Çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…