Aşk ! Kendini yokluğa bıraktığı zaman , Şair için şiir , Kaçınılmaz bir arkadaştır ...
Şiir sevdiğini haykırmanın en meşakkatli yoluydu . Bir çok aşık seni seviyorum diyemedi . Şiirlere beyan etti aşkını , Şair oldu ...
Bir anda yazılmaya başlandı şiir denen yazı ... Hayatın küçük bir karesinde kazındı , Kalbimizdekiler alın yazımızdı ... Alın yazımız kalbimize okundu . Aşktı kalbimize dokundu . Gönül yâr diye hicranı okudu ... Kalbe yapılacak iş miydi bu ?
Adını kalbime kazımışlar ! Adına yazgı koymuşlar ! Aşkı hiç hesaba katmamışlar ! Vicdana yapılacak iş miydi bu ?
Sevenin sevgisi olmaz yalan , Yürektendir bilmez nedir yalan ! Bir tek sevgiyi bilir ! Sevgiyi bilsin sevgisizlik yalan ...
Ben içimdeki seni nakış nakış tarif ederken , Onlar beni şiir yazıyorum zannettiler , Ben seni "Aşk" diye tanımlarken , Onlar beni şair zannettiler ...
Eğer mürekkepler "Aşk" için tükenmeyecekse , Şiirlerinde canı cehenneme , Şairlerinde ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRİN DİLEMMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRİN DİLEMMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.