Ah kalbim den ne geçiyor bir bilseydin şimdi bana gül yüzünle gülerek gelsen benden yolunda canımı bile isteseydin inan,düşünmeden canımı bile verirdim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEP KALBİMDESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEP KALBİMDESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
önce can mı canan mı sanırım bu sorunun net bir cevabı yok hele ki uzak kaldığımız ayrı düştüğümüz sevdiklerimiz oldu mu söz konusu en iç acıtan o özlem yine yürekte günbegün depreşen. duyarlı yüreğinizi kutluyorum efendim. saygılar, selamlar değerli hocam...
önce can mı canan mı sanırım bu sorunun net bir cevabı yok hele ki uzak kaldığımız ayrı düştüğümüz sevdiklerimiz oldu mu söz konusu en iç acıtan o özlem yine yürekte günbegün depreşen. duyarlı yüreğinizi kutluyorum efendim. saygılar, selamlar değerli hocam...
Ah kalbim den ne geçiyor bir bilseydin, şimdi bana gül yüzünle gülerek gelsen, benden yolunda canımı bile isteseydin, inan,düşünmeden canımı bile verirdim.
Kutsal sevgi dizeleri olmuş tebrik ediyorum selamlar..............
Değerli şaiirim gerçekçi olalım lütfen.😃 kimse kimse için canını vermez . Candan vazgeçeni henüz görmedik . Yüreğinize Emeğinize sağlık . Çok güzel cümleler .hayırlı günler dilerim selam ve saygılar sunuyorum.
Duygulu şiirinizi ve yazdıran yüreği kutluyorum… Yeni yılınız güzelliklerle dolsun günleriniz kutlu olsun. Yüreğinize gönlünüze sağlık, 2017’de mutluluklar dilerim… Şiirinizi çok beğendim… ………………………….. Yeni Yılda Saygı ve Selamlar…