Günaydın biricik sevgilim, Senin için her günkü gibi Bugün de ayırdığım 25. saat, Bilmiyorum Sana da hiç öyle gelir mi, fakat Bazı şeyleri ancak Yaşadıktan sonra anlıyor insan Bana hep öyle gelir inan; Sen tüm zamanların dışındasın...
Orada akrep, yelkovan Saniye kıpırdamaz Ben sana bakarım, sen bana Sensiz geçen her an Yerinde sayar Zaman sana ayar, Ve aniden telefon çalar Çağırırlar seni, ’Geliyorum!"der Kalkar gidersin yanımdan...
Bu yüzden sen hiç büyümedin ki Geçen yıllar ne kelime Zerre toz bile değmemiştir eline, Beni öylesine büyüledin ki Karşılıklı ve sessizce Gönül güzelliklerini İkram ediyoruz hâlâ birbirimize...
Bir dal çiçek Hiç solup gitmeyecek Bu aşk hiç bitmeyecek gibi Kıpırdayamaz ne el ne ayak Yerinde sayar zaman, Sevgi dolu gözlerimizde Uzun uzun Derin derin bakışarak...
Yarından sonra Yeni bir yıla daha gireceğiz; Hediye olarak sana Yalnızlıklarımı biriktirdim Hüzünlü Çıplak dallar arasında Karlı kış günlerinde Kara kara düşünen Tüylerini kabartmış Belli ki üşüyen Birisi bir Baştankara Öteki kınalı bir kuş da var...
Kuşların Vasiyeti’ni anımsa Ölümün elinden kurtulan Artık Yıllar’dan zaman Hiç yaşanmamış Aşkımı getirdim Hepsi bir paket; Yüreğimi sarıp sarmaladım, Gecelerin içinden Saçlarınla sırmaladım...
Canım sevgilim Belki artık, yaşanmamış Sevdalardan biriktirdiğim 25. Saat’ler Artık Yıllar Hiçbir işine yaramaz, fakat Bu saat yalnızca senin için; Zamanın dışına taşan Sana özel; 25. Saat...
Gün işte her gün Böyle bir fazla çeker, Tüm 25. Saat’ler Toplanır gelir sana Bir kitap gibi Yaprak yaprak Teker teker...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
25. SAAT / ARTIK YILLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
25. SAAT / ARTIK YILLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanın bakiyesi. Çok güzeldi şiir.
Kutlarım sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Sağlıkla mutlu yıllar dilerim.
Selamlar sevgiler.