Yokuşta Kuş bakışı yar’da Keçi yolunda kayalıkta Dik yamaçta bir kara sevda Dikenli teller de sarılsa ayağıma Vurulsa da pranga Sen varsan o yolun ucunda Çıkarım bakmam ardıma Canım pahasına
İçimin ta içinde Sana bitimsiz sevdam var Sonsuza kadar seni çok seveceğim yar Nefesim kesilip bedenim solup kalbim durana kadar
Sakın kalbin atarken veda etme bana Aklından bir’an bile ayrılığı geçirme Geç buldum; sende, beni Kayıp etmek istemem sende olan yerimi
Zordur sevda Varsın olsun sen varsın ya o sevda da Hayal de, hülya da, rüya da Hep olacaksın bendeki bende iki cihanda Ve yaşayacaksın gönlünce an’da Meleğinin gönüldünyasında
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZORDUR SEVDA; VARSIN ZOR OLSUN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZORDUR SEVDA; VARSIN ZOR OLSUN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar da güzel bir sevgi şiiri. Sevginin gücü bu işte. Sevdalar sevenleri birbirine kul etmeli. Sevda ancak böyle gitmeli. Sonsuzluğa değin. Bu yüreği kutluyorum. Kaleminiz hep yazsın dost.
Sevdanın özünde acı çekmek hasret vardır .Birgün vuslat gerçekleşsin diyerek ne hayaller kurulur .Arada ki mesafeleri gözü görmez insanın hep yanında hissedersin . Yüreğinizdeki sevgi sıcaklığı hiç azalmasın bitmesin . Saygılarımla .
Zordur malesef zor..olmayınca olmuyor işte be annem,ne yaparsak yapalım yaranamıyorsun işte.. sen ne edersen et , ne kadar mücadele verirsen ver olmayacaksa olmuyor. şiir mükemmel,Herzaman ki gibi tesbitler ve serzenişler yine yerli yerinde idi.. Yürekten kutladım dost kalem ellerin dert görmesin selamlar.