(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadir Yeter’den Bir Söz: 84 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadir Yeter’den Bir Söz: 84 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kader ezelde belli rızıkda aynı ecelde en ufak şeyde yazılım varken Rabbimiz hiç kimseyi başıboş yessin içsin zevk etsin nefsinin esiri olsun diye yaratmamıştır.Düşünene her uzvu ne güzel yaratılmış bir an kaos olsa böbrek ve benzeri uzuvların değerine paha biçilmez değeri daha çok anlaşılır.Onca şeyi parmaklarımızı kıpırdatmadan bizlere sunan yüce Rabbimiz kullarını tüm yarattıklarını ezelde bilendir.İnsanlar az düşünseler bazı ince sözler insanı inkara götürür farkında değiller.Kısa öz fakat seni yaşatanı yaratanı sana bahşedilenleri olacakları bekle zamanı geldiğinde görürsün ..Diğeriyse kendi değiştireceğimiz doğru seçim akıl ve irade var..Herşeyin kaderi vardır belli zaman içinde nefes alırlar sonrada ezelde belirtilen zamanda ölürler güzeldi söz...Hakkı yazan kalemler hakkı konuşan diller susmasınlar Selam ve dua ile..
Kader hiç bir yere yazılı değildir Insan oğlu kendi kaderini ve yolunu kendi çizer Mevlam Akıl vermiş ve doğru yolu Göstermiş tercih bizim. Hoşça kalın
O vakit, okumadığım kitaplar kitap değildir sözü doğru olabilir mi!?... Bilgisayarda yazılım var da insanda olmaz mı?.
Kader alnında yazılıdır sözü, tabîi ki, sembolik sözdür doğru ancak kader vardır. Kâinatta görevi(kaderi) olmayan hiçbir madde yoktur ki, insanın da olmasın!.