.. Nörolog uzman bir doktor Aşkın nörolojik halini Anlattı dün akşam Dinledim sonuna kadar Uzun uzun düşündüm... Aşkın bende bir mil/adı var Ş’den önce, Ş’den sonra...
Nörolog, bilim adamı Ancak Aşk deyince Beynimizde nöronlar İnceden ince Nasıl bir iletişim içinde Onu sorgulayıp anlar Soru - cevaptır onlar?!
Bence sevgi başka, Aşk başka ’’Sevmek Dokunmaktır’’ Aşk ise dokunanamak İkisi birbirinden Yer ile gök Sen ile ben Gitme, dön Senin benden gittiği Yön kadar farklı!
Aşka sınır mı var Ne kâğıda Ne kaleme sığar Ne de Gördüğün şu âleme?!
Boşuna mı söylendi Gönül sızlatan Şarkılar türküler Hele hele Mihriban Gönülde coşar Gözden taşar; Aşk sınır tanımaz Bilimi aşar Herkesten önde Her şeyden önce Aşk, beyinde değil Yürekte yaşar?!
Bilim de h/aklı Doktor aklı Nöronun telinden(?) Çekip alacak yüreğimi Neron’un elinden; Roma’yı kurtaracak?!
’’Derde derman Katlime ferman’’ Vay uyanık doktor vay Ne yara ne acı Başımın tacı Tek aşkım var Onu da o alacak(!) Bana peki; Ne’m kalacak?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
''AŞKIN NÖROLOJİK HALİ'' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
''AŞKIN NÖROLOJİK HALİ'' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.