Bir fırtına kopuyor yüreğimin derinliklerinde Düşüyorsun aklımın bir köşesine Sönüyor puslu sokak lambaları Uyku yok bana bu gece .
Gözlerimi kapamalı uyumalıyım Sen rüyalarıma gelmelisin gizlice Buseni hissetmeliyim gamzelerimde Yatağımız dar gelmeli bize Sevmeliyim seni tarifsizce .
Sen yoksun baktığım herşey flu Kimse yok dünyamda Uçuk kaçık hayallerimle kalıyorum başbaşa Yanımda sen olmaksızın .
Özlüyorum Konuşsam dilim yanıyor sussam kalbim Haykırmak istiyorum seni delice sevdiğimi Anladın mı şimdi Neden rüyalardan uyanmak istemediğimi .
Yüzümdeki çizgiler çok şey anlatır Yaşanmışlıkların izleridir onlar Hikayemi dinleme üzülürsün Ne baharlar harcadım sen bilemezsin .
Hayallerim asılı kaldı gökyüzünde Merdiven yok erişemedim Mutlu sevdalara hep özendim Zemheri gecelerde üşüdü ellerim .
Hayallerimde hep seni düşledim Belkide gerçekleşecekti Bulutlar örtmeseydi güneşi Suskun kalmazdı duygularım .
Gönderdiğin haberi aldım Özledim seni demişsin sevdiğim Ben özlemedim mi ! Hissetmedin mi akan gözyaşlarımı Sır kokan yastığıma sor ! Beyaz sayfalara sen’i yazan Kalemim anlatsın beni ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senli Düşlerim Var Benim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senli Düşlerim Var Benim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiirinizi çok çok begendim.sevmenin en güzel halleri özlemi hasreti umudu dile gelmiş, siir konuşmuş ve haykırmış sevgisini o çok sevilene.tatli tatli sitemlerle harmanlanmış güzeldin şiir.saygılarimla...