Bazen sadece sonbahardır tüm mevsimler. Içinizde sarı yapraklar uçuşur, gözlerinizde nemler..
...
Şimdi desem ki dondurulmuş bir zamanın penceresinden bakıyor annem pasına karışmış dilimin çimen yeşili umutları mavi kanat sesinde bir kelebeğin kim ne anlar.
Desem ki bir de asfaltta açan kor bir gelinciğim, inadına çamurun içimde toprak sevinci tatlı bir sızı sevinçlerim gri, acılarım kırmızı..
Kim ne anlar ne sorar ki bir kuş vurulsa ötelerde çocuklar ağlasa yada gözlerinden süt gelene dek denizler kurusa mesela ve dört kıtaya sığdırdığım acıları, hecelediğim k’ayıpları kim toplar dağılmışlığıyla.
Bakma öyle kırgın ömrümü ömrüne adadığım yakılan mektupların, ölmüş vakitlerin kokusu burnumda ondan sulandı gözlerim yine, ondan buğulandı manzara yoksa hayat halen pembe uzanıp alacağım tozlanmış raflarda..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aralık Serzenişleri.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aralık Serzenişleri.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.