(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
==BU YOL AŞK YOLU== şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
==BU YOL AŞK YOLU== şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu yol aşk yolu kendisine selam verilmişse kelamına erişmeden kemale erdirmeden cümlesini nokta koymak yok paragrafına...
Paragrafların bitmemesi, her daim farklı güzellikte yazılması dileğiyle. Yüreğinize sağlık.Finali çok güzel olmuş şiirin.
Ancak şu kısımda anlatımda bir hata var gibi sayın Meselci; bu yol aşk yolu meyvesinden tadıldı mı dil onu yememek içmemek ya da yudumlamamak yok kalbe... "meyvesinden tattı mı dil" şeklinde mi aceba. Beni aydınlatırsanız sevinirim. saygıyla...
bu yol aşk yolu meyvesinden tadıldı mı dil onu yememek içmemek ya da yudumlamamak yok kalbe...
Bu yol aşk yolu ey meselci aşk yolu ,bir çıktınmı yola hararet yapmış araba gibi kalbinde hep yolda hararet yapıyor ve zehirli bir meyve olsada tadıyor dediğin giibi insan...A Tebrikler güzel bir şiir yüreginize sağlık.
İlhamın bol olsun diyorum
Başdördürücü bir şiir olmuş
sevgi ve hürmetle