Yoluna baktım durdum Gözlerimde gözlerini aradım Tutmak istedi yüreğim yüreğini Öpmek istedim gamzelerini
Seni andım Sana yandım Üşüdüm sensizlikte Kalmıştım zemheride Bendeki sen de üşüme diye O’ an kendime daha sıkı sarıldım
Hayaller kurdum bizli Yok bende senden hiç saklı gizli Öyle çok özledim ki Hasretimi anlatacak söz bulamadım
Ruhum aşık tek sana Geldim işte baksana Sımsıkı sarılsana
Gönül bahçemde güller açıyor bak rengarenk Mavi pembe kırmızıbeyaz Kokusu cennet Varlığı Allah’ıma emanet Vazgeçmem ruh eşimden kopsada kıyamet
Sensizligin bir sonu gelecek elbet El ele gözgöze olacagız ilelebet Mahşere taşıyacağız sevgimizi Kimse ayıramayacak bizi İncitemeyecek Kıramıyacak Sevmek için yaratılan sevdalı kalbimizi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ ANDIM SANA YANDIM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ ANDIM SANA YANDIM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensizligin bir sonu gelecek elbet El ele gözgöze olacagız ilelebet Mahşere taşıyacağız sevgimizi Kimse ayıramayacak bizi İncitemeyecek Kıramıyacak Sevmek için yaratılan sevdalı kalbimizi...
YÜREĞİNE SAĞLIK ÜSTAD.....ŞİİR TADINDA YÜREK SESLERİ VAR MISRALARDA......TEŞEKKÜRLER....
Sensizligin bir sonu gelecek elbet El ele gözgöze olacagız ilelebet Mahşere taşıyacağız sevgimizi Kimse ayıramayacak bizi İncitemeyecek Kıramıyacak Sevmek için yaratılan sevdalı kalbimizi...
Kutlarım...
Beğendim.
............................................... Saygı ve Selamlar