Kedi gibi köşeye sıkıştırıp Arsız hayâsız Kudurmuş köpek gibi Saldıran faşizm; Korkmuyoruz senden Ölümden öte yol yok, Korkacaksa birisi eğer O da sensin; Çok yetim hakkı yedin Pençemizden, dişimizden Tırnağımızdan kork Sıkıysa boyun eğdir; Kölece tok yaşamaktansa Aç ölmek daha yeğdir Biz ki tarih boyunca Özgürlüğün, bağımsızlığın Uçan atlar misali Göğe açılan, çift başlı Kartal kanatlı timsaliyiz!
Çok geldin üstümüze Başka çaresi yok Sabır taşı çatlayacak Halk gücünü ispatlayacak!
Şaban AKTAŞ 24.11.2016
2.
SÜRTE SÜRTE! Döner oğlu döner Fırıldak bu dünya Vurur seni takır takır Hamamda Puşt bırakır gibi Orta yerde bırakır!
Helâk olursun helâk Sen seni bil sen seni Enseyi ibikletmeden Birleşmiş Milletler Gelip üstüne çökmeden Uzun uzun ötmeyi bırak!
Acımasızdır dünya Gerçi sana akıl veren Bir değil çok fakat Bu gidişle sonun sakat Yine dersin belki Elden akla ne gerek Gözlerimi kaparım Bildiğimi yaparım; Az değil öğreneceğin Dürterek ve sürterek(!)
Bu iş basit bir olay değil; Savaş bu savaş ’’Sen kimsin ya?!’’ Demek hiç de kolay değil!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HIRSIZLAR ÇETESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HIRSIZLAR ÇETESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.