Tam da kırıldığımız yerden başladık yaşamaya yaşayacaktık ki tam da ölümün nefesini ve rüzgârını hissettik yorgun bağrımız da bazı şeylerin telâfisi yoktur evet çiçek dalında kurur, soğur çay bardağında ki yorgun kanamasıdır sözler şâirin dünya yanmış bize ne kapanmış perdesi vicdanların mesela.
Bir de korun da gül yetişen bahçelerde dikili hayallerimiz umrumuzda olmamalı telâşı dünyanın çok da önemli değil olmalı ki önemini yitirdiği bir boş hikaye yaşanmışlar -ama benim içimin gizli bir b’ölmesi var yaşayamamışlıkları, feryâdı çocukların kül dolu odalar da saklambaç oynayıp ip atlar sahi bugün günlerden pazar "ve ben seni çok özledim" der şair herşeyi bir gül tablasına emanet edip sabaha kavuşur içimizden karanlıklar
ve ince bir kâlp ağrısı olur biraz hayat şiir ise bu ağrıları dindiren susturucu ilaç
-soru(n)ları günceller gibi zihnim mazinin saliselerinden-
bugün dünlerden pazar olsun sahi hâlâ ölmemişse g’özümüzde umutlar söndürülsün matemi mumların vesveseden büyük duâlar var..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B'ölünmüş Saliselerden.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B'ölünmüş Saliselerden.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susturucu takılmış sanki insanların vicdanına.Hiç bu kadar kirlenmemişti dünya.Çivisi çıktı sanki memleketin Neye tutunmak istesek o kalıyor elimizde. Uyanmak gerek artık.Bir ülkenin geleceğini sadece kadınlar değiştirebilir.. Sizi okumak her zaman iyi geliyor Aynı frekansı dinliyoruz yüreğimizle. Sevgilerimle.
günleri sayıyoruz eksilterek yarını aylara ekliyoruz bir umut çoğalır belki zaman artık y/s/ormuyoruz enkazların altında sönüp gidiyor tüm hışırtılar, pazardan da değil aslında bir pencere açıp düne bakarken, öbür yakasını/sabahın geceden koparcasına çırpınışını/ bir araya getirmek tam da bulunduğun an/ın depremlerinde...
Tam da kırıldığımız yerden başladık yaşamaya yaşayacaktık ki tam da ölümün nefesini ve rüzgârını hissettik yorgun bağrımız da bazı şeylerin telâfisi yoktur evet çiçek dalında kurur, soğur çay bardağında ki yorgun kanamasıdır sözler şâirin dünya yanmış bize ne kapanmış perdesi vicdanların mesela.
Bugün günlerden pazar sairin demediği bir söz arıyorum Oltaların ucunda balıklar güneşte parıldıyor Deniz sığ kalıyor sözcüklerimde Çocuklar ümitle bakmalı mutluluk örtmeli üzerlerini Bu gün günlerden pazar Biliyorum ki denizin kokusunu ćekerken içime Barutla soluklanıyor birileri Yaşasan bir dert yaşamasan bir Siiriniz güzeldi saygılar.
Ben de günlerden didikliyorum iç sesimi ki emsalsiz bir yorgunluk peyda olsa da yazıya döküp çöken o rehavet ve içinde kaybolduğum huşu her şeye değer. Bir derken iki ve eşlik eden sayısız insan sayısız yorganla çirkinlikleri örtüp sığındığımız dost limanlar. Güzel bir gün. Ve güzel bir şiir. Sanırım hayatı pembeye boyama zamanı geldi. Yürek dolusu tebriklerimle... Sevgiler sevgili Nar: Seni okumak güzel ve hemhal olmak yüreğinin mabedinde hele ki sırdaş bir gönlü yad etmek kadar da hoş tüm evrenin kara olmadığını bilmek.
Dua ile her güne..
Tebrikler çok sevgiler...