Bir nefes sonrası bilinmezken Önce ağlamalar başlar hiç nedensiz Sonra mazaretler üretilir Sıra gitmelere gelmiştir Yol yordam da gösterir aklınca
Bir nefeslik anılar dolar rüyalarına Aralanır sırlar kapısı Sis bulutları kaplar her yanı Karşında belirir sulieti Boğulacak gibi olur konuşamazsın Sıçrayarak uyanırsın uykundan nefesin kesilir Düşlerin yarım kalır aşk sancısıyla
Umutlarını ertelersin bir süreliğine Göz açıp kapayıncaya kadar geçer zaman Kalp ağrılarının sebebi kaybettiklerindir Sorarsın seni saran geceye El açıp dualarınla Neden ben dersin susarsın
Gözlerinde yaş kalmaz kurumuştur menba’ı Koşup sarılmak istersin yine de Ellerini uzatırsın boşlukta kalır Gururu ağır basmıştır Bir yabancı olarak görür seni Gerçekleştiremediğin hayallerin kalır geride
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Nefes Sonrası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Nefes Sonrası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçekleştirilemeyen duyguların, usta kalemin hüneriyle mısralara kusursuzca aktığı, duygu ve düşüncenin net bir şekilde metnine yansıtıldığı güzel bir şiir kaleme almışsınız. Yine beğenerek ve güçlü kaleminize saygı duyarak okudum. Tebriklerim ve başarı dileklerim usta kaleminizedir. Kaleminizin daim olması ve her dem böyle seçkin eserlerin altına imzasını atması dileklerimi iletiyorum. Her şey sizin ve sevdiklerini<zin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Gerçekten bir nefes sonrasını bilmek mümkün değildir. Çok güzel bir terennumdu. Hissedilen duyulan vede duyurulan gerçeklerdi şiir. Kutluyorum sizi. Gönlüne yüreğine sağlık.
O anlarí Allah hiç bir sevene sevdim diyene yaşatmasın.şiirin teması terk edilmek terkedilmeyi kimse istemez.giden kaybeder derler ya kalan neyi kazanir, yıkılmış hayaller ve elde var hüsran.içinde sevgi baríndıran yüreklerden bu acı uzak durmalı.saygılarımla...
GÜZEL DUYGULARIN SESİ OLAN ŞİİRİN ANLATIM ÇABALARI YERİNDE…
Kutlu ve mutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…