Huzur bulsun istersin Olmasa da Olamasa da yanında Yakınında sevdiğin sevdiceğin Mutlu olsun can/ruhum diyerek Aminli dua’lar eder rabbine gönderirsin...
Seven yürek mesafe nedir bilmez Uzakları yakın eder bilirsin Tutamasa da elinden Canından çok onu düşünür seversin İstersin sevgisi azalmasın artsın; artsın bitmesin....
Akşamın mehtabı etti bize icabet Aşk ile gönlümüze doldu muhabbet Mutluluğumuz sürsün ilelebet Ruhun ruhuma uygun Kalbin kalbime denk Aşkımız da var bitimsiz rengarenk ahenk...
Gecemize yıldız yağsın gökten Öbek öbek Ay yüzümüze gülsün Sabahı karşılayalım el ele tan vaktinde Günün Güneşi doğsun üzerimize Sicaklığı süzülsün tenden içimize Tatlı bir meltem essin sabahın seherinde Ömrümüzün son deminde bile Mutluluk dolsun her nefesimize...
Bir salkımda olduk biz yanyana iki üzüm Biri sensin biri ben Baka baka kararirmis üzümler iki gözüm Bende sana, baka; baka, sen oldum Aşka banıp kalbimle; Kalbin de Katik ettim sevgimi mutluluğa yol buldum...
Çoşsun denizde hırçın dalgalar kıyıyı dövsün Kumsalda ayak izlerimiz bir bir kaybolsun Kumlara çizdiğimiz üzgün ve gülen suratlar Çocuksu halimize kahkahayla gülsün...
Şimşekler çaksın gök yırtılsın Her yağmur sonrası Gökkuşağı belirir sevenlerin üstüne Güneş sımsıcak bulutların ardından çıkar bilirsin...
Bir gün vuslat umuduyla yanar yüreklerimiz Kavuşamasakta biz Sevmeyi Sevilmeyi biliriz Asla sözümüzden dönmeyiz Biz sevdik mi iki cıhan için; özümüzden severiz....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLU OL SEN GÖZNURUM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLU OL SEN GÖZNURUM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Offf ne güzel bir şiir . Böylesi bir sevdaya şapka çıkarılır .Sevginiz bitimsiz kalıcı olsun .Yüreğinize kaleminize sağlık beğeni ile okudum . Saygılarımla .