Güzel günlerim… Mutlu günlerim de oldu. Mutluluğun sıcaklığı sarmıştı içimi. Tanımlayamadığım güzellikler dolardı içime.
Rabbim… O zamanlar sana yeterince şükrettim mi bilmiyorum… Ama biliyorum ki… Sen her şeyi en güzel yapansın. Ve hataları affedensin
Güzel günlerin de sonu olur. Her şeyin olduğu gibi. Umudum azalıyor artık Daha güzel günler için Ama şükürler olsun ki Mutlu günleri de Doyunca bağışladın bana.
Rabbim… Sana karşı görevlerimi yeterince yapamadım. Bundan sonra da, Daha iyisini yapabileceğime emin değilim. Ama biliyorum ki, Senin rahmetine sınır yoktur. Sen yapabileceğimizden fazlasını istemezsin. Yapabildiklerimizi ödüllendirir Yapamadıklarımızı affedersin. Çünkü sen… “Dua edin ki affedeyim” dersin…
Rabbim Sen de şahitsin ki Çok dua ettim kızım için Halen de dualar ediyorum onun için Dualarım onu kurtarmaya yetmedi… Ama senin adaletinden şüphe yoktur. Dualarım ona ulaşacaktır. Yavruma Cennet bağışlarsın sen… Onu rahmetinle ödüllendirirsin. Dualarımın huzurunu hissettirirsin…
Rabbim Canımdan çok sevdiğim yavrumu Bir kerecik görmek, “Kızım” diye sarılmak Dahası… Mezarına kapanıp ağlamak Olmadı kısmet…
Rabbim Umutlarımı yitirmedim Bu dünyada değilse bile… Kızıma yine kavuşturacaksın… Çünkü sen Sevenlere kıyamazsın Çünkü sen Merhametlilerin En merhametlisisin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAVUŞABİLECEK MİYİM? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAVUŞABİLECEK MİYİM? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu duaya bu yakarışlara amin demekten başka ne denirki süper babanın gönlü yaralı ALLAH,ım sabır senden kabul eden sensin cennet bahcelerinden bahcenle sevindir saygılarımla
Güzel şiire; saygılı mutluluk dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…