Üzerinde yürüdüğümüz hayat köprüsünde Kimi zaman ağlar kimi zamangüleriz Bazen içimiz çok acır Kalp acısıyla alevlenir bedenimiz Vuslat hep çıkmaz sokaklardadır Elinde olmadan kaptırırsın kendini Olmayacak dua ya amin dersin Çalışır çabalarsın Gönlünde almak için yerini Kapatmıştır kapıları giremezsin Yaz boz tahtasında silinir adın Tozun kalır sadece Çırpınır durursun yaralı bir kuş gibi Gözyaşların akar da akar Yanaklarından süzülür yüreğine Aklından çıkmaz hiç Yastığa başını onsuz koyamazsın Uykuların haram olur gözlerine Gece narasıyla uyanırsın irkilerek Sokağı mesken tutar o çok sevdiğin Elindeki sigaranın biri yanar biri söner Uzaklardan izler göz hapsinde tutar seni Yüzünde buruk bir tebessüm Gün gelir unutulur herşey O büyük sevgide biter ne yazık ki Bir varmış bir yokmuş dersin Unutamazsın istesen de yüreğindedir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Mutluluk Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Mutluluk Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
___________________________Selamlar