Bahar geldiğinde, gönle aşk dolar Sevmeyi sevilmeyi, tatmayan solar Sevileyim diye, papatya yolar Kahveler içilir, bakılır fallar Sevilmenin tadı, sende sevgilim.
Ağaçlar yeşerir, çiçekler açar Mis-ki anber gibi, kokular saçar Seven abad olur, olmaz ki naçar Duramaz nezdınde, şeytan da kaçar Sevilmenin tadı, sende sevgilim.
Sevenin sevgisi, biter mi sandın Onun kadar onu, sevmezsen yandın Sevince sevildin, ruhuna bandın Öyle çok sevdim ki, canıma candın Sevilmenin tadı, sende sevgilim.
Hasretin sinemde, çağlar sel gibi Okşuyor tenimi, esen yel gibi Şeffaftır özlemim, duru göl gibi Gözmezden gelerek, gitme el gibi Sevilmenin tadı, sende sevgilim.
Seninle de olsam, seni özlerim Uyanınca hemen, arar gözlerim Seni anlatmaya, yetmez sözlerim Ateşi harlanır, sönmez közlerim Sevilmenin tadı, sende sevgilim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLULUĞUN ADI SENSİN SEVGİLİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLULUĞUN ADI SENSİN SEVGİLİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
asretin sinemde, çağlar sel gibi Okşuyor tenimi, esen yel gibi Şeffaftır özlemim, duru göl gibi Gözmezden gelerek, gitme el gibi Sevilmenin tadı, sende sevgilim. yüreğine sağlık selam olsun
BU GÜZEL ŞİİRİ YAZDIRAN MERT YÜREK HEYECANINIZ EKSİLMESİN…
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…