Biri der ki israf haram Biri de der Fazla mal göz çıkarmaz; Olsun Benim kendi param!..
Öyle insanlar var ki Değil yalnızca bir evi Bir evi daha olsa ikisine de Yeter birindeki eşya Sözü uzatmadan Bu nasıl iş ya; Göz koymak var Gözü doymak var Açıkgöz olmak Açgözlü olmak Hiç doymamak var Tek olmak Tek başına yolmak Başka olmak Başta olmak Başkan olmak?!
İnsanoğlu işte bu Onu alır, bunu alır Şunu alır, artar malı Alamayan bunalır İnsan insan ise Aldığını kullanmalı, Malı olmayan Gözleri fal taşı Ağzı açık kalır Mal gibi mi bakar(!)
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorar Tanrı, yaptıkları için Kuldan hesap mı sorar?!
Her göz er geç kapanır Dünya malı dünyada kalır Dünyada utanmayan Ah’rette mi utanır?!
Kulağın varsa duy Gözün varsa gör Aklın varsa yor Dilin varsa söyle, Soru/yorum son kez İnsanlar mı nankör Yoksa Tanrı mı kör?!
Dünya hali işte bu Bir yanı kum Bir yanı deniz İster kuma uzanın Güneşte yanın Suya dalın isterseniz Balık avlayın Elinizi çabuk tutun Fazlaca mal(!) Alık kalmayın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TANRIM BİZİ DE GÖR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TANRIM BİZİ DE GÖR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.